Gå til innhold

OSS OVER 25

anjelixa_fikk jente 14 mars :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, håper det var noen på forrige treff, jeg var selv syk og hadde ikke mulighet til å komme, men gleder meg til å se dere (og nye) igjen.

Vet at noen av de som har vært der tidligere har født, så det begynner jo å skje ting.

kommer du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jeg også hvis det passer. var på forrige treff, og det var veldig koselig.

Skrevet

Vi snakker her om treff på Ni Muser onsdag 31/1 kl1930, ikke sant? Jeg har aldri vært på BIM-treff før, men på onsdag starter permisjonen, og det høres jo ut som en fin måte å feire det på! Kunne vært hyggelig å hilse på flere gravide her i byen :)

Skrevet

det gjør vi, hadde vært koselig å treffe enda flere... Bli med du også. Har du termin i februar?

Skrevet

Ja, det har jeg. Den 23/2. Husbonden kommer imidlertid hjem fra HV-øvelse onsdag ettermiddag, men jeg regner med å komme en tur likevel. Får bare ønske ham varmt velkommen hjem først :)

Skrevet

da ser det ut til at vi er fire, er det flere som kommer?

Skrevet

Grmff - ser ut til at jeg må melde avbud. Jeg er et rotehode om dagen og hadde glemt en annen avtale som ble inngått for en stund siden. Beklager så mye - håper dere får det hyggelig i kveld og at det snart blir et treff igjen.

Skrevet

jeg skal prøve å komme, men skal ut og reise i morgen og må pakke litt og sånn, så må se hva jeg rekker.

Skrevet

da er vi straka på vei ned til ni muser.

fjellogfjord og undertegnede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...