Gå til innhold

Hvor tidlig kan man se kjønn på ultralyd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mener at jeg iallefall har hørt om noen som kunne se kjønn allerede i slutten av uke 14! Men er det noen som har sett kjønn tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal til ul når jeg er 12+1...håper på å se det da =)

 

kan legge inn her etterpå om vi kunne se kjønn så kan det kansje hjelpe noen med samme spørsmålet som vi 2 har HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Heldiggris... Jeg skal ikke før uke 18... Sist jeg var hos legen sa ho at vi måtte vente med å høre etter fosterlyd t neste gang.. Da er jeg 14+4..

*vente i spenning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hørte heller ikke hjertelyd når jeg var så langt påvei med førstemann...de påsto at jeg var mindre påvei,så viss de sier no sånn til deg og du hvet når du ble gravid så ikke gi deg..vi som hvet best somregel,min termin som stemte sist gang =)

 

lykke til.

 

(ps...når jeg ikke hørte hjertelyden den gangen så ringte jeg til gyn. avdelingen på sykehuset og var veldig lei meg og skremt så jeg fikk komme inn til ul dagen etter...få fram litt hormoner og tårer så kansje du får komme på en tidlig ul ;-) lykke til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk ikke vite kjønnet i uke 14,var til ultralyd flere ganger med siste mann... det har med at de ikke vil uttale seg før de er helt sikre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...