Gjest Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jenten vår begynte å få flaske på kvelden, men det økte til 2-3 pr dag ganske fort. Hun har lenge spist mm natt og morgen og før all soving på dag. Nå vil hun ikke ha, og inatt måtte jeg lage flaske for første gang. Hun ble helt hysterisk når jeg la henne til brystet, noen som har opplevd at de tar igjen? Og hvordan punper jeg ned isåfall. Jeg har kun melk i et bryst, men det er jo såogsi sprengt hele tiden nå.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Min var puppenekter. Hver amming var en stor kamp. Det begynte rundt 6ukers alder og ble bare verre og verre. Jeg ga opp da han var nesten 3mnd. Da fullpumpet jeg noen uker før jeg gikk over til mme. Mens det pågikk som verst, måtte jeg ty til følgende knep: Jeg tok ham opp og ammet mens han sov. Jeg satte meg ved kjøkkenmaskinen, da roet han seg i blant og tok puppen. Jeg forsøkte å amme med en gang han våknet. Det var en tung periode... Lykke til!
♥Tiny Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 En puppenekter her også!!! Begynte med en flaske på dagen for å øve på flaska, sånn at jeg kunne ta meg litt fri og ha muligheten til å komme meg ut en tur alene.. Det gikk ganske fort fra den ene flaska til at hun bare tok flaska. På natta tok hun enda puppen. Fortsatte med det noen netter (pumpa når jeg kjente det sprengte, men bare sånn at trykket forsvant), før jeg tok nattavvenning på henne.. Hun var da 5,5 mnd og spiste 2/3 måltider fast (frokost,middag,kvelds), så jeg gadd rett og slett ikke ta opp kampen med å fortsette med ammingen. Synes det faktisk er like kos å sitte med flaska og kose oss som å amme Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå