Gå til innhold

Mensen


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Hvor fort får man dette tilbake etter fødsel a??

Tror renselsen var over for en uke siden...har vært spottfri siden da, men nå ser det ut som om det begynner igjen... Kan det være mensen eller??? Er det noe jeg ikke har savnet i svangerskapet så er det det...

Kan den komme så fort etter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg, hadde renselsen i 7 uker (inkl den brune utflod-perioden), så gikk det rett over på mensen. Feestlig. Hehe, vært deilig å slippe det der så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja. Kan komme veldig raskt tilbake. Renselsen var over etter ca 4 uker, stort sett bare spotting hele tiden. Så kom mensen 2 uker etter det, det vil si jeg tror det var mensen selv om den bare varte et par dager, for nå har den kommet igjen, nøyaktig 4 uker etterpå. Argh. Hadde gledet meg til å gå uten et halvt års tid i hvert fall. Jeg fullammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sist fødsel fikk jeg igjen mensen etter 6 uker. Og det gikk aldri i nærheten av 4 timer eller mer mellom hver amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg fikk mensen igjen 2mnd etter fødselen. Hadde håpet at det skulle gå lengre siden jeg fullammer + leverer melk til morsmelksentralen, men dengang ei. Ikke nok med at mensen er tilbake jeg har hatt den 2 ganger på 14 dager. Regner med at den må stabilisere seg igjen, men det er jo kjipt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...