Gå til innhold

Anbefalte innlegg

At dere skal greie å bli gravide på egen hånd.......at man skal ha flaks...at et mirakel skal skje...... eller at det bare ordner seg på tross av alt?

Jeg gjør det det.......vil så gjerne slippe å gjennom alt dette prøverørs- styret.......men samtidig er jeg så takknemlig for at det går an.....aner ikke hva jeg skulle gjort hvis ikke det fantes hjelp å få.....!

Likevel håper jeg at jeg er gravid nå.....at tanta ikke kommer, at jeg får et blått kryss på testen, at jeg bare kan ringe å avlyse alle prøver og søknader.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7905729-h%C3%A5per-dere-enn%C3%A5-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,det gjör jeg ikke. For å väre helt ärlig så synes jeg at det er nokså deilig å endelig ha fått beskjeden at vi må ha IVF for å klare å få en baby sammen.

Da har vi sex for å ha sex,og ikke lage en bebis (om du skjönner hva jeg mener). Synes at det gjör at jeg ikke har unödvendige forhåpninger hver eneste måned (som jeg har hatt i over 4 år).

Så for min personlige del,så er det en lettelse at jeg vet at jeg ikke i det minste har en bitteliten sjanse til å få det til på vanlig måte.

Håper du skjönner hva jeg mener her nå da :D

Ja det skjønner jeg veldig godt!

Jeg synes også det var en lettelse å finne feilen......da er sjansene så mye større for at vi kan bli foreldre snart.......men jeg greier liksom ikke slippe håpet heelt på at vi skal greie det naturlig likevel.......men jeg har ikke de samme forhåpningene hver mnd lenger nei!

Har vel mere eller mindre gitt opp det. Det hender innimellom at vi prøver,men nå er det mest sex for lysten sin skyld:-) Holdt på i så mange år før vi fikk IVF, så en periode var jeg dritt lei sex.

Men mirakler skjer så det gjelder å ikke gi opp!

Vi har gitt helt opp å forsøke, og det er deilig, for jeg savner IKKE det styret med temping, når har jeg eggløsning osv, så, ja har sluttet å håpe.

Vet at mirakler skjer, men det er så innmari tungt med den nedturen hver måned. Synes det er greit nå når vi er inne i IVF/ICSI forsøk. ;-)

Jeg har begynt å håpe igjen nå, jeg!!

For etter spontanabort og en exu for 3 år siden, + 5 prøverørsforsøk, ble jeg gravid spontant rett før jul! (dessverre var det atter en gang utenfor livmor - sukk)

Men etter denne opplevelsen (graviditeten), samt at en defekt (betent?) eggleder nå er fjernet og borte vekk, klarer jeg ikke slippe håpet om å klare det på egen hånd.....

Evig optimist....... :o)

På en eller annen måte SKAL det iallefall gå til slutt :o)

Annonse

Jeg håper så absolutt å kunne bli gravid med naturmetoden også, klarer ikke helt å slippe håpet. Dessuten vet jeg at det kan gå an:

- Sjefen min var igang med adopsjon da hun ble gravid, hadde da vært igjennom hele IVF styret. Nå har hun to barn med naturmetoden.

- En venninne fikk det til naturlig etter to år. Fikk tvillinger i januar.

- Tanta mi prøvde i 5 år, skulle til utredning da hun ble gravid av seg selv.

Har egentlig flere historier, men vil ikke ramse opp alt! Men det viser jo at det alltid er muligheter....................

Så ikke mist motet jenter! Vi skal få det til på den enen eller andre måten:o). Dessuten er jo sex stressreduserende også da hihi..........

Leste forresten at det er blitt bevist( ifølge en amerikansk undersøkelse) at ikke alle har eggløsning i dag 10-17, spesielt ikke de som trenger assistert befruktning. de hadde det på andre dager, så her er det bare å stå på:o)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...