Gå til innhold

Synes det å rulle blir litt morsom jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her snudde Eline seg fra rygg til mage bevist akkurat 3,5 mnd. Måtte sitte pal ved siden av henne på leketeppet å snu henne i 2 uker. hylte som en stukket gris når hun hadde ligget bare noen sekunder på magen. Ville nemlig forover men det gikk ikke.

Etter 2 uker var det blitt bedre så det var ikke så mye hyling lenger.

Men nå er hun 11,5 mnd. jeg har ALDRI sett hun har snudd seg fra mage til rygg bevist. Vet hun gjør det for noen ganger ser jeg hun ligger på magen i senga og litt etterpå på ryggen.

eline begynte å krype bakover litt før fylte 5 mnd. og 2 uker etter fremover og da ggikk det ikke lenge før hun krabbet.

Hun var mye mer opptatt av å komme seg forover enn å prøve på å rulle rundt. regner emd at det er det som gjør at hun aldri har "brydd" seg om å snu seg andre veien igjen regner jeg med.

Derfor synes jeg det er litt morsomt med disse trådene der noen lurer på når andre snudde seg rundt og gjerne også tilbake igjen.

For det er utrolig mange babyer her inne som er tidlig ute og snur seg tidlig, feks.

Moro å lese om de flinke både de som gjør det tidlig og de som er mer normalt i gjenge uansett er amn like stolt når småttisen gjør noe nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette innlegget var bare dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...