Gå til innhold

Æsj, jeg har detti av kurven min i uke 38:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sf-målet mitt har ikke steget mye og har detti av kurven min jeg har fulgt så fint hittil. Jordmor sa jeg ikke skulle bekymre meg, men vil ha meg inn til en kontroll om en uke. Må passe på at det ikke oppstår avvik.. Jeg bekymrer meg for det jeg:((

Flere som har "flata" litt ut på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det ikke flate ut på slutten?? Siden babyen "synker" lengre ned i bekkenet vil ikke sf-målene øke, men flate ut...

Hadde ikke økt så mye på forje kontroll jeg heller, følger kurva greit!! =)

Skrevet

Joo, hun sa at det kunne flate ut på slutten så jeg skulle ikke bekymre meg. Men jeg tror det gikk mer på at sf-målet godt kunne vært høyere og fortsatt ha flatet ut litt. Jeg følger ikke kurva mi lenger.

Skrevet

Det er helt vanlig flate ut på slutten for da har babyen lagt seg godt nedi bekkenet. så ikke bekymre seg for det.. jeg er i uke 38 og forrige uke hadde mitt steget og da sa jordmor at hadde han festet seg ordentlig ville den vært flatet ut.. lykke til men det er helt sikkert fint

Skrevet

Hei, ikke bekymre deg .eg har ligget under normalområdet siden uke 32. Derfor er eg inne til Ul 1 gang i veka frem til fødsel men alt står bra til med den lille jenta og nå er eg i uke 38.

Skrevet

Mitt SF mål er også avflatet.. Samme mål i uke 37 som i 38. Er 38+6 nå. Jordmora tror ikke hodet er helt festa, ho kunne visst rigge litt på det enda. Mente likevel at hodet lå helt nede i bekkeninngangen.. Jordmora henviste meg til en ekstra ultralyd for å vurdere tilvekst. Fikk time førstkommende fredag, akkurat en uke før termin.. Håper alt er bra med den lille.. Dette SF målet tror jeg skaper mange bekymringer hos folk.. Ikke godt å være over- heller ikke under gjennomsnittet, selv om begge deler er normalt.. Viktigste er at babyen vokser jevnt..Må jo tenke på foreldrene, og hvor store de er..

Skrevet

her også:( er i uke 38, sf på 32 cm...vært sånn lenge nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...