Gå til innhold

Barnesete på TFK joggster twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble vognen kjøpt inn på salg i går på Barnas Hus. Håper det rette valget er tatt. Etter mye om og men fikk min kjære endelig satt den sammen. Jeg har trodd at man kunne benytte Maxi Cosi setet på TFK'en, men enten så har jeg misforstått eller så mangler vi noen dingser, for jeg fikk ikke satt fast dette setet på skjelettet av vogna. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha en adapter for å feste setet på vogna :-) Det får du der du kjøpte vogna, eller du kan bestille fra f.eks. www.babyjungle.nl :-)

Skrevet

Jeg kjøpte samme vognen og bilstol i går på barnashus og hun sa at en slik adapter kostet ca 500,- :)

Skrevet

Jeg kjøpte også denne vogna i går. Har hørt lite om den, men det var den jeg ble anbefalt ut i fra mitt behov. Måtte kjøpe med adapter til kr 499,- for å feste bilstolen med. Adapteret kunne visst stå på bilstolen til enhver tid, så sånn sett var det ikke noe merarbeid med at man måtte ha det..

Skrevet

Hei

Ville bare si at adapteren koster bare 170 kr på babyjungle.nl ;o)

Skrevet

Kjøpte du med en softbag til denne vognen? Vi vurderer også å kjøpe denne, hva kostet alt tilsammen?

Skrevet

Jeg kjøpte med hardbag på tilbud på Barnas Hus. Selve vognen kostet 4999 og bagen kostet 1799. I tillegg kjøpte jeg regntrekk til som jeg ikke husker her og nå hva kostet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...