Gå til innhold

Kjedelig når det er for kaldt ute!


popkind

Anbefalte innlegg

Vi skal vel ikke gå ut når gradestokken viser unden 10?? her er det minus 18 nå..... Grrrrrrrrrrrr........ Ja,ja... det er jo deilig å kose seg inne også!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da kan du vel gå ut!! Men jeg må nok holde meg inne inntill videre!!

God tur....., deilig med frisk luft, da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal jeg jammen gå en tur ut. har vært inne i mange dager fordi vogna harr hatt flatt dekk. går på veggen her.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kjedelig med kaldt vær, ja. Men vi burde vel egentlig ikke klage. Har jo hatt mange dager i januar med "varmt" vær. Og det er jo ikke så vanlig på denne tiden av året! (Men jeg tror jeg blir litt sprø hvis resten av januar og februar holder seg kaldere enn -10...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er skikkelig kjipt... MÅ jo ut og gå hvis jeg skal få trimma vekk noen kilo, så håper ikke det er kaldt så lenge... Kjenner jeg blir litt rastløs,men stakkars lille gullet kan jo ikke fryse så da får vi holde oss inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg gå ut når det er -5 grader, ikke vind og ikke sol?

Er så redd for at hun skal bli for kald, men holder på å gro fast i sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martines mamma- ja det kan du... Det er vel rundt -10 grader de sier at man bør holde seg innendørs, så med -5 hadde jeg vært ute for lenge siden.. God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og gikk i flere timer i går og da var det ca. -5. Det gikk fint! Men husk å isolere bunnen på vogna, det kan trekke litt under når det er så kaldt. Bruk sitteunderlag i bunnen eller lammeskinn - da er det nok bare å kose seg i vinterværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte på sykehuset om det var -10 som var grensen for å ta de ut.

Da fikk jeg beskjed om at så lenge vi klarer å stikke nesa utenfor døra så kan vi ta de ut. Og som jordmora sa at så kaldt er det sjelden eller aldri her på østlandet. Har ikke vært ute nå de siste dagene selv, men man må vel stole på at det de sier er sant. Ikke for det, jeg syns de sier så mye forskjellig at manikke vet hva man skal tro. Sunn fornuft kommer man vel langt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...