Gå til innhold

Juni: kozegutt:) 06


en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

kan du fortelle meg ALT om nattavvenningen??hva dere gjorde og hvor fort det evt funka?

 

ser at din også spiste MANGE ganger på natta da du gjorde det..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heizann:)

 

Ja gitt om jeg hadde en MANGEN ganger spiser om natten,helt ekstremt. Har fått et helt nytt liv nå uten nattamming;)

 

Oppskriften ja..

 

Vi tok det en helg når sambo hadde fri, jeg låg meg ut på sofaen (har bare et soverom) mens sambo styrte med lillegutt i 3 netter. Etter at han var komt i sengen sin ca.kl 19.00 fikk han ikke komme opp eller få pupp før kl.06 neste morning, Jeg var tenkt at jeg skulle gi han et måltid før jeg låg meg her kveld men det ble vi frarådet av helsesøster for da kunne han bli forvirret og nattavvenningen kunne bli vanskeligere. Korfor skal han få et målid men ikke neste måltid når han vil ha? Det samme gjaldt vist med det og gi vann på natt, da får de liksom en belønning for og våkne. >Så her måtte vi bare være knallhard,men det funket kjempe bra, og alt i alt har det gått mye bedre en vi hadde trodd.

Første natten var verst da våknet han ofte og skreik en del hver gang, sambo gav han tutten og koste med han på kinnet og snakkte med han i 1min,gikk bort i 5min,gjentok dette til han roet seg, Natt nr.2 var det halvparten så mye skriking,gjentok da det samme som natt en. Natt.3 våknet han bare et par ganger og gryntet,fikk tutt og sovnet igjen:) den natten var ho mor på fest:) :) (som jeg ikke har vært på leeeenge pga flaskenekt og storspiser på natt) Natt nr 4 låg jeg meg inn på soverommet igjen, han våknet et par ganger men fikk bare tutten og sovnet igjen.

Det er bare til og hoppe i det,når du har gjordt det angrer du på at du ikke har gjordt det før. De våkner jo bare for at de får en beløning for og våkne, Nå våkner han som et lys hver morning kl.06.00 får pupp og sover en time til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops masse skrivefeil ser jeg men du forstår vell:)...bare spør i vei vist det er noe mer du lurer på;) Før vi nattavvente han var han ikke så intr i pupp på dag men de har snudd nå etter at han ikke får på natt, drikker så en tussing flere ganger på dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj...ikke vann engang..

 

ja må vel bare hoppe i det, og har vel skjønt at det er pappaen som må ta det her. men er litt redd for at det skal bli for mye for han hvis du skjønner. han er vant til å komme over til oss når han våkner på natta. jeg er for trøtt til å sette meg opp og amme og legge han ned igjen..

så skal vi da kutte denne kosen på natta og også maten??? det kan kanskje bli litt mye på en gang.. men det er vel ingen tvil at hvis han sover mer alene får vi bedre søvn. liker å si at jeg sover godt med han i senga. og det gjør jeg absolutt, men hadde kanskje kunnet sove bedre ogsÅ!!

 

vi må nok ta dette en helg..typsik at vi får besøk denne helga..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lettere vist du holder deg borte de 3 første nettene, da kjenner han ikke puppelukten. Må jo si at min mann sleit grådig her, hvertfall første natten, er ikke helt lett for de, men det blir så mye bedre allerede 2 natten. Jeg motiverte og motiverte flere dager på forhånd, tilslutt bestemte han seg for at dette skulle han greie. Han var livredd for at lillegutt sku være sur på han neste dag men det var han ikke, han møtte han med et smil når han fikk komme opp neste morning og da ble alt godt igjen:)

 

Vet ikke hvordan dere skal gjøre det med kosingen, på en måte er det vell lett og ta alt på en gang men det må dere bare føle på.

 

Anbefaler og bare få det overstått når dere har anledning, går nok bedre en dere hadde trodd skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...