Gå til innhold

Vekt uke 22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet til uke 22 (ihvertfall ifølge BiM, Ul-termin er 6 dager senere). Jeg veide 75,5 da jeg ble gravid. I morges veide jeg meg og veide 74,4. Magen vokser veldig mye nå, men likevel vises det ikke på vekta. jeg tok av tre kilo i andre mnd fordi jeg manglet matlyst. Nå spiser jeg normalt, men ikke godteri som potetgull o.l - fordi jeg har mistet lysten på det.

I mine to forrige svangerskap la jeg på meg 25 og 20kg! Så jeg er jo selvfølgelig glad for at det kanskje ikke blir så mye denne gangen. Slitsomt å gå ned etterpå.

Men er det flere som meg, som enda ikke har lagt på seg i rundt uke 20 - 22? Jeg veier fortsatt en kilo mindre enn startvekta. Jammen er det forskjell på svangerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå.. had ikke veid meg enda jeg.. er også uke 22 eller 23 oog had ikke blitt veid hos legen, har vært det 2 ganger..og sist jeg veide meg var i sommer på vekta på lageret...

Gruer meg litt egentlig.. men la på meg 17 kilo sist gang, 14 første gang og 10 med nr 2.

Gikk jo aldri ned alt mellom 1 og 2 da.. de var så tette..

Har vært like forskjellig hver gang dette..

Er det ikke spennende da?

Skrevet

Jeg er i uke 25 og har gått opp en hel kg! Det var for ca to uker siden, vekta nå er den samme. Litt rart når magen vokser som et uvær og vekten står stille.. Gikk ned mye i starten pga kvalme og oppkast og begynte ikke å legge på meg før ca halvveis. Det er jo fortsatt en del uker igjen så regner med at vekten stiger mer etter hvert! :o)

Skrevet

Jeg gikk ned 4 kg i starten av dette svangerskpaet, og har enda ikke gått opp ett gram av dem igjen, så jeg er egentlig på minus 4 da...

Er 18+2 i dag.

Men kroppen har å ta av da, så jeg bekymrer meg ikke.

Med nr en la jeg på meg 15 kg, men var da mye lettere i utgangspunktet...

Med nr to endte jeg opp med +4 til slutt, og den babyen var nøyaktig like stor som den første :)

Var da 10 kg tyngre da jeg ble gravid...

Så håper å kjøre samme løpet nå, ønsker ikke å legge på meg mer... Vil ha d av :)

Skal amme til jeg ser mannen med ljåen for å holde forbrenninga oppe lengst mulig etterpå også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...