Gå til innhold

Sulten hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det bare meg som er sulten på noe hele tiden her på slutten??

Er i uke 38 og føler at jeg kan spise absolutt hele tiden.. føler meg så stor og stygg men etter å ha spist hele dagen blir det ikke akkurat noe bedre.. Prøver med litt frukt..men kjeks og sjokolade blir liksom litt annet. Noen forslag om hva jeg skal gjøre??? flere som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler også at jeg spiser hele tiden! Er så lei av å være sulten. Føler dagene dreier seg så mye om mat. Blir helt oppgitt, men hva skal man gjøre?

Jeg er 29+4. Kommer til å bli kjempe-stor hvis jeg skal fortsette sånn her!

Skrevet

Du er ikke alene, føler at jeg spiser i ett hele dagen. Tja, hva vi skal gjøre ja, det er en ting med teori og en annen ting med praksis;)

Tror det skal bli mye oppskåret frukt og grønt på fat her fremover om jeg ikke skal sprenge helt *ler*.

Skrevet

huff ja det er ikke noe gøy. har lagt på meg 20 kilo og kommer ikke babyen snart blir det enda noen kilo kan jeg tenke meg.. blir liksom ikke mett i det hele tatt synes jeg..

Skrevet

hi hi ja hadde enda frukt og grønt smakt like godt hadde det ikke vært noe problem..man føler seg absolutt helt jævlig discussting når man sitter å spiser å spiser..

Skrevet

Jeg hadde det også sånn en periode, men så begynte jeg å spise havregryn med melk pluss linfrø og kli til frokost. Dette metter i mange timer ,og jeg er ikke lenger småsulten hele tiden. Prøv, det anbefales:)

Skrevet

Jeg la på meg 23 i mitt første sv.skap... Så langt har jeg lagt på meg 10. Håper ikke jeg legger på meg så voldsomt nå. Sist la jeg på meg 14 i siste trimester. Det er faktisk mer enn en kilo i uka. Til mitt forsvar hadde jeg mye vann i kroppen på slutten, men kan ikke skylde på bare det...

Prøver å ha litt bedre kontroll nå, men man må jo spise...

Skrevet

takk for tipset.. kanskje jeg kan begynne nytt liv i morgen. Havregryn å melk er faktisk ikke så ille, selv om jeg må ha på en del sukker hvis jeg skal synes det er noe godt =) takk takk...

Skrevet

Som alternativ til sukker bruker jeg banan eller rosiner på, det smaker ikke så verst;)

Skrevet

Anbefalter appelsinene fra Cevita. De er fantastik gode for tiden.......

Skrevet

Huff, jeg føler også at jeg spiser hele tiden...mest fordi jeg ikke har plass til så mye i magen om gangen så det blir mange små måltider på meg nå for tiden. Prøver å unngå sjokolade ved å heller ta et par mariekjeks (syns det er veldig godt nå av en eller annen grunn)

Skrevet

ja har også spist masse appelsiner men får så sinnsykt halsbrann.. men det gjør jeg forresten av sjokolade også hi hi hi. Nå håper jeg bare at han vil ut snart.. har igjen 14 dager og min forrige kom 11 dager før så jeg håper han kommer før tiden han også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...