Gå til innhold

Hvor mange grader har dere i stuen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet idag og det er bare 20 grader, så nå går vi begge med 2 lag med klær.

Og hva går de med inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare 20 grader? Synes ikke det var så kaldt? Pappa`n til veslejenta her i huset, synes det er akkurat passe.og vil ikke ha det noe varmere. Jeg vil gjerne ha 23 grader, så vi har det noe midt i mellom. Når vi står opp er det ofte rundt 17 grader. Men det blir fort varmt da, når vi fyrer opp. Veslejenta bruker forresten bare ullbody og ullstrømpebukse nå vinterstid.

Skrevet

Vi har 21 grader i stuen.. Akkurat passe!

: )

Skrevet

Anbefalt inne temperatur er mellom 20 og 22 grader. Blir det varmere enn 22 grader blir det et usunt inneklima. Dermed større sjanser for blant annet asma og allergi spesielt for barn. Må man absolutt ha det varmere enn 22 grader kan man jo kompansere litt med å lufte ofte.

Skrevet

vi har ca 21 grader. gutten vår har atopisk eksem, og det blir et jææævla liv hver gang det har vært varmere. da blir han dårlig i huden med en gang... men mange har det varmt hjemme. vi har endel folk vi knapt kan dra på besøk til fordi de har det så varmt. og at det da resulterer i kløe og utslett..

Skrevet

21 står det på gradestokken i dag. Tipper vi har det litt varmere til vanlig. 21 minusgrader ute i dag, så det blir litt av en temperaturforskjel når vi skal ut senere i dag...

Skrevet

rundt 23 grader. Lillegutt har body og strømpebukse på seg..jeg har bukse,tskjorte og genser :)

Skrevet

vi har en 25 grader inne somregels..lillegutt bruker bare kort armet body..strøpebukse hvis han er kald på fotene..

Skrevet

oj så kaldt dere har det... hehe..frysepinne jeg da! Må minst være 23 grader, helst 25!!:)

Skrevet

Inntil for et par dager siden har vi stort sett hatt rundt 18-19grader. Og det har vært mer enn bra ( er ca 17 når vi våkner da, det er litt kaldt, men blir varmere kort tid etter )

Jeg går med t-skjorte og hun har bare gått med langarmet body og strømpebukse. Faren har stort sett genser på seg når han er hjemme.. De siste dagene har det lagt på 20grader... kom jo plutselig noen minusgrader og snø utenfor døren:-)

Skrevet

18 grader. Jeg har astma, og kan få skikkelig pustebesvær i rom med godt over 20 grader.

Skrevet

Vet dere hva??

Det var 11grader i stuen våres i dag når vi våknet.. Hadde glemt og skru på varmeovnen.. hehe.. Så vi tok stell og frokost på senga til snuppa vår i dag.. Brrr,,, kaldt.. Nå er det 25grader her.. godt!!

Skrevet

Mint 23 grader!!

Ull strømpik og ullbody stort sett hver dag vinterstid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...