Gå til innhold

Netta*ønsker*seg - HVOR ER DU!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skrev denne på den andre tråden din, men la den over hit ;) :

Nææææææh!!! Så MORRO å høre, Noddy :DDD Litt redd for å si ordentlig gratulerer før du har bekreftet det, men det høres jo veldig, veldig ut som om du er gravid da!!!!!

Så da vandrer du over i 1.tri og venter på meg? ;) For jeg kommer etter om to uker, vettu.. Jeg MÅ komme etter om 2 uker! Jeg er så dum at jeg sitter her og er bekymret siden jeg ikke merker noen symptomer jeg da... To dager etter EL :P Heh...

At du ikke kjøper en litt dyrere test på apoteket og tester skikkelig imorra tidlig?? :)

Klem***

Jeg går ingensteder før jeg har fått en skikkelig positiv test!

Skal ikke lure meg selv!

Men jeg har kommet til 75% gravid, 25% ikke gravid...hihi

Ja du må bli med meg over på 1.tri!

Helt klart!

Tror jeg skal en tur på apoteket etterpå, får se det litt an.

Men nå har jeg bare helt blank utflod og gikk ned i vekt til i dag så da kommer nok ikke tr...pleier å veie 1-2 kg mer når hun er i annmarsj..

Å fy søren dette er spennende!

Har ikke engang truseinnlegg i dag..hehe så hvis hun kommer kommer hun i trusa!

;-)

Oioioi... Noe så spennende!!!!! Det kan være lurt å holde seg litt nede på jorda ja, så unngår man en evt kjempeskuffelse... Men jeg håper virkelig at de 75% stemmer :)))

Hvor fort kommer egentlig symptomene? Jeg leter, leter og leter, men kan ikke finne noen :P Hehe.. Vet det er alt for tidlig, men du vet jo hvordan det er :-S

Litt fornærma på samboern min fordi han ikke ville kose igår, vi var sent hjemme, så måtte han dra til foreldrene og hjelpe de med noe greier etter at vi hadde kommet hjem :( Der ble han så lenge at jeg gikk og la meg... Dumme mannfolk... Men det bør vel ha gjort sitt at vi koste oss dagen før og samme dagen, tror jeg satser på det jeg... Huffe, skal neimen ikke være lett :P

Klem*

Jeg har forsåvidt ikke hatt andre symptomer enn luft i magen(ca 4 dager etter el og frem til nå), 3 dager med stikking i magen(3,4 og 6 dager etter el, dette har jeg hatt helt fram til tr ellers) og noe jeg har glemt helt bort er jo kløe i underlivet som ikke er sopp! det har jeg hatt siden ca 4 dager etter el!

Ellers er det at jeg ikke har vært pms i det hele tatt største tegnet, også var jeg kvalm dagen før ikm.

Tror kanskje du må vente litt på symptomene men det er ikke lenge til!

Føler meg litt i vakum, får ikke gjort noe, men har heller ikke følelselen av at noe er på gang...merkelig egentlig!

Hihi§

Kom på at jeg har kommentert denne pp at jeg ikke hadde noen symptomer, kanskje det er det beste symptomet???

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg har lyst til å vite det NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

hihi

anfall av utolmodigheten min her!

Annonse

Hehe... Skjønner deg godt jeg!!!!!! Bare få det ut :)

Jeg er spent på hva som er skjedd innen 3 uker jeg..... Hm.... Kanskje vi sitter og strikker babyklær i hvert vårt hjem og gleder oss over den lille som er på vei... :)) Hihi!! Nei, jeg må slutte med de farlige forhåpningene her :P

Hva sa mannen din til denne svake streken da?? :) Og åssen er det å være på jobb nå??? Uutholdelig tenker jeg ;p :D

Grusomt å være på jobb!

Uggabugga!

For det første har jeg bare lyst til å ringe en eller annen og snakke om det, men så vet vi jo ikke så da kan jeg ikke det! hihi

For det andre er jeg skikkelig trøtt!

Holdt på å sovne på do her nå! hehe

Mannen min hoppet rundt på gulvet og sa kona mi er graviid kona mi er graviid! Litt søtt da, men jeg prøvde å roe han litt ned og så ikke vi blir helt knust om det ikke er tilfellet.

Jeg vil strikke babyklær!

Har lyst til å ta meg fri og gå tur langs sjøen et eller annet sted!

Bare være ute i sola!

Har fri på fredag og skal ha skikkelig fest hjemme! hmmmm feire bursdagen min...hmmm...må alliere meg med noen så jeg kan drikke alkofritt!

Håper ikke jeg får mange vinflasker...hihi

Hihi... det tviler jeg ikke på 8-) Tretthet, ja.. nok et symptom :) Du bugner jo av symptomer, jente!! Noen som har det, ja ;) Jeg ønsker meg et symptom eller tre her, kan du ikke sende over et par til meg a??? Tror folk hadde begynt og lure om du hadde sovnet på do, ja ;) hehehe...

Lurer sånn på åssen min vil reagere jeg.. Og åssen jeg skal si det til han når testen er positiv :) Gjorde du noe ut av det eller bare sa du det?? :) (søt reaksjon da :)))

Hehe... Du får holde korken på vinflaskene du får et lite år, og håpe at det er god lagringsvin :)

Jeg sa som i reklamen, 'kjøp melk og brød, Bonzo er kanskje død og jeg er kanskje gravid!' også stakk jeg g testen opp i ansiktet hans, stakkars satt på do og gned søvnen ut av øynene..

hihi

Du kan få tissesymptomet helt gratis! Er jo blitt helt sår av å tørke meg! hihi

Kløen er også gratis, men kvalmen minner meg på at noe kanskje er i gjære så den beholder jeg litt til!

Ang vin, tok et glass i går da jeg ikke fikk pos utslag, kan se ut som om det ble mitt siste på lenge ja!

Skal egentlig bli deilig å ikke drikke på et år, tenk alle morgenene som har vært kastet bort på litt for mye kvelden før, selv om det blir lenger og lenger mellom hver gang så skjer det jo!

Har du tenkt på hvordan du skal si det?

Vet det er mange her inne som bestiller t-skjorte med snart pappa på og sånt, men det hadde ikke fungert hos oss, jeg klarer ikke holde på hemmeligheten så lenge...

Naaaaaaah, toalettbesøk og kløe egner seg dårlig her på min arbeidsplass, men for all del, om det betyr at jeg er gravid, så kan jeg takle det meste ;))

Hehehe.. Det var litt av en oppvekker for mannen din :) Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på hvordan jeg skal si det.. Men noe t-skjortestyr eller lignende blir det ikke, min tålmodighet klarer nok ikke å holde på det mer enn.....tja....kanskje 10 minutters stirring før det går opp for MEG at testen skal være positiv :) Jeg er meeeeeget utålmodig ;) Hihi...

Alkoholen kan nok være litt deilig å unnvære ja, ihvertfall dagen derpå ja! Man får så utrolig mye mer ut av dagen om man ikke har vært på fylla.. Røyker du da?

Hehe, høres ut som meg det ja!

Håper du tester positivt om 2 uker!

Jeg er egentlig ganske fri for laster, hverken røyker eller drikker kaffe, stort sett vann det går i her også er jeg glad i vin, men det løser seg selv nå!

Sjokolade er vel værre å kvitte seg med, men å kutte ned har jeg klart allerede!

Det var også et symptom, sjokolade smakte ikke godt dagen før ikm!?!?!?!?! har du hørt!

Jeg som pleier å kunne spise en hel plate!

hihi

Du da, røyker du?

Høres ut som om du har like sunne vaner som meg :) Røyk og kaffe klarer jeg meg fiiint unna, vann og farris er tingen :) Uheldig glad i både vin og øl, men det blir ikke noe problem å kvitte seg med for et godt formål :) Har trappet ned kraftig etter at vi ble prøvere :)

Sjokolade ja... Det er GODT det, men jeg spiser aldri mer enn 2-3 biter av gangen. Har aldri vært så stor på det der :) Og da spiser jeg helst mørk sjokolade (nammenam)

Annonse

Ja den mørke er definitivt best!

Eller kald melkesjokolade, 200g den er skikkelig god!

Men nå har jeg mest lyst på mexikans tomatsuppe og hvitløksbrød!

Jummy!

Har også skikkelig lyst på nypresset appelsinjuice...

;-)

Kald sjokolade ja!! Namme nam!! Jo tynnere plate, jo bedre :)) hehe..

Suget kommer allerede ser jeg? :) Du får kjøpe appelsiner og be mannen din presse litt til deg når du kommer hjem ;)

Huff, er så ufattelig lei av jobben min nå jeg.... Ønsker bare å komme meg vekk litt, smake litt på en verden uten MAS!! Jeg skal ta meg en ferie neste måned, så får vi se om ikke jeg kommer tilbake til meg selv når det gjelder jobben... Blir litt for mye mas av og til gitt :)

Og til påske skal vi muligens til Syyyyden!!!!!

Jeg også vil bort fra jobben min!!

Prøver å studere men akkurat nå er det litt andre ting som står på agendaen kan du si!

Kanskje jeg klarer det bedre imorgen!

Vi skal til Fuerteventura om 3,5 uke!

Gleder meg masse!

Men litt skummelt og da hvis jeg er gravid, litt flere ting man må passe på da!

Hvor skal dere evt?

Prøver også å studere, men det er jaggu noe annet som holder tankene mine om dagen :P

Du skal hvorhen sier du?? :) Har jeg aldri hørt om..

Hvor vi skal vet vi ikke ennå.. Blir muligens en restplass eller noe.. Bare det er varmt der, og langt unna rekkevidde fra jobben så er jeg fornøyd ;)

Jeg kommer til å bli overbeskyttet når jeg er gravid!! Sambo tror ikke man kan bevege seg utenfor døra uten å bli passet på :P Hehe.. Kan bli en prøvelse dette her ;)

Omtrent som min det, turte ikke holde meg på magen i tilfelle det ble for liten plass, så jeg spurte hva da med bukselinningen, eller når jeg bøyer meg! hihi

Fuerteventura er en av Kanariøyene, den med masse strender og surfing. Jeg skal ligge og vake på stranden og se på at mannen og stedatteren min koser seg i bølgene!

Håper ikke jeg er kvalm hele ferien nå da!

hihi

Nei nå må jeg slutte, snakker som om jeg skulle være gravid nå, må huske at jeg bare er 75% gravid!!!

hihi

En uke, skal bli deilig med sommer og sol!

Så er det årsmøte med jobben til mannen min i Kiel med Color Fantasy i mars og så er det jammen ikke lenge til påske!

Kommer til å gå fort det her!

Nå gleder jeg meg til å dra hjem og legge meg på sofaen, trøtt som en dupp!

Imorgen skal jeg teste igjen! Kryss fingrene for sterkere strek er du snill!

Mannen min syntes nemlig det var bortkastet å kjøpe cb når jeg har igjen 7 stripstester...er jo egentlig enig da, men hva om de ikke viser noe sterkere???

hehe

Ha en fortsatt fin dag så tastes vi imorgen!

*klem*

God morgen!

Hvordan går det med symptomjakten?

Gjett hvem som glemte å kjøpe cb test i går da?

Er det mulig?

Testet med strips igjen i dag, samme resultat som i går morges(tok også en på kvelden som hadde strek, bare noe svakere).

Nå har vi bestemt oss for å vente med å teste med cb til lørdag/søndag, så klarer jeg kanskje å holde masken på festen vår på fredag!

Vi har invitert hele nærmeste familie på middag på mandag(bursdagen min) og planlegger å gi dem den gode nyheten da. Kom på at vi kan lage en rebus hvor løsningen er *Vi skal ha baby!*

Blir spennende å se hvem som tar den først!

hihi

Hallo du :)

Holdt akkurat på å skrive et innlegg til deg her. Men jaggu kom du meg i forkjøpet :)

Åååååå, så spennende!!!!! Så dere klarer å holde på spenninga til helga asså? Ikke gæærnt må jeg si :) Morro med en sånn rebus! Hm.... Noe å tenke på til jeg skal ut med den gode nyheten :D Når det enn blir..... Vi skal ikke si noe før det er gått tre måneder vi da.. Trrrror jeg ... Det er nok ikke sikkert vi klarer dèt.. Hehe... Noe av det beste tror jeg blir å fortelle det til svigers, de har ingen barnebarn fra før, snakker stadig om det ;) Hihihi..

Symptomjakten går dårlig gitt, ingen napp idag heller :P Lette etter kvalme så fort jeg våknet, men ingen kvalme å finne :P Veeeeeldig tørst, men det er jeg alltid ;p Symptooooooomer!!! Kom til meeeeeg!!!!!

Neh, jeg må nok ihvertfall inn i 4 pp før jeg klarer det :( *pessimist*

Ikke fortvil!

Jeg hadde ingen grav symptomer før dagen før ikm dagen! Ja jeg har klart å tyde noen andre tegn nå i etterkant, men de var stort sett de samme som de andre pp, bare litt anderledes kanskje?

Du er på dag 3 etter el nå er du ikke?

Vent en uke til så er det kanskje litt flere symptomer!!

Opp med humøret! ;-)

*klem*

Godt å høre det da :) Jeg vil bare så utrolig gjerne at det skal fungere denne gangen.. Hadde en litt brå start på dagen, så jeg er masse pessimistisk idag!!!

Er bare på dag 3 :D

Og du da? Er symptomene like sterke idag? :))

Huff da!

Ikke morro med dårlig start på dagen!

Har ikke vært kvalm siden i går, men brystene har blitt bredere(?!) av alle ting og litt oppblåste hvis det går an å si det sånn, ikke like myke som før. Korsryggen tar nesten knekken på meg og jeg klør overalt...hehe + trøtt hele dagen, men våken på kvelden? Pleier å være motsatt!

Sov godt til kl 04.30, da begynte katten vår å remje utenfor døren vår, vi glemte visst å stenge døren til vaskerommet der hun er om natten! Etter det fikk jeg ikke sove igjen, ligger vanligvis på magen og nå blir jeg andpusten av å ligge sånn! Litt tidlig synes jeg! Og ellers var det ryggen som gjorde at jeg ikke fant noen god liggestilling...

Snille mannen min gned meg på ryggen leeeenge midt på natten!

Har fått et snev av vondt i halsen men nå drikker jeg ferskpresset appelsinjuice, så da skal jeg ta kverken på det!

Å jeg håper så inderlig!

Leste på pernille at har man først fått to streker er man gravid, men jeg tør liksom ikke tro det ennå!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...