Gjest Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Leter etter engangs ammeinnlegg, men finner bare disse fra Chicco på apotekene rundt om. Finnes det andre leverandører, isåfall hvor selges de? Og hva koster de? )
grycath Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Du får jo kjøpt natusan sine på butikken da, koster vel ca 40 kr tenker jeg, de har jeg kjøpt..
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Avent har også, men de er dyrere enn Natusan sine....
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 MÅ BARE SI!! IKKE KJØP NOE ANNET EN CHICCO SINE! NATUSAN LEKKER RETT IGJENNOM! SÅ KJØ CHICCO, OG ULLINNLEGG LEGGER DU PÅ UTSIDEN NÅ I DET KALDTE VÆRET, DET KAN DU KJØPE PÅ APOTEKET. LYKKE TIL
mayaya Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jeg bruker Avent sine, har brukt det siden ca uke 26 tror jeg, og er veldig fornøyd. De koster litt under en hundrelapp for en 50 pk på Barnas Hus iallefall, litt usikker på andre steder. Har sett at de selges på apoteket da.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 coop sine på obs! vet ikke hvordan kvaliteten er enda.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Medela sine er ganske bra de også, bruker enten dem eller Chicco sine. Medela fåes kjøpt på Barnas Hus og på noen apotek, men husker ikke hva de koster. Har dårlig erfaring med Natusan sine, for de loer og det er ikke behagelig å plukke lo fra såre brystvorter, tro meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå