Gå til innhold

For kaldt?


Made in Japan

Anbefalte innlegg

Jeg var ute en tur med Per i går (-5 her i Oslo) og syntes han så kald ut, han fikk sånne "kuldetårer" i øynene, men han var ikke det, altså. Jeg har dunpose med skinn, ullundertøy og ulldress på ham med hette + ullue (sånn med hals) og ullvotter. Kan jo umulig være kald, men nå som det er -10 nøler jeg litt med å gå ut...

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det - 15 idag. Jeg kommer til å holde Simen inne idag. Tenker da på pusten. Den kan man jo ikke kle på:) Dem sier at grensa er - 10 da. Og det kommer jo an på hvor lenge og langt man skal gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg lurt på også. Gikk en liten tur på ski med pulk igår og da var det -10, men idag dropper jeg det da det er -19 her. Gutten sov hele tiden og da han våkna silte han til meg og lå og sang til vi var fremme. Har jo nok klær som dere sier, men jeg så det kom dogg ut av munnen hans og da gikk jeg fortere for å bli ferdig. Idag er det også kjempevær så jeg har lyst ut, men kan man gå en halvtime i nesten minus 20 da?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var minus 22 her i dag vi sto opp, er minus 15 nå. Prøver å ikke være mer ute med henne enn jeg må i dag. Må inn og ut av bilen for å levere og hente eldste i barnehagen, men skal ikke ut mer enn det fant jeg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi også innedag;-) Har vært ute for å levere i barnehage og på skole, så får vi se om temperaturen kryper over -10 i løpet av dagen, så vi kan trille tur for å hente igjen. Setter grensen ved -10 her, eller om det er veldig "rått" og kaldt ute. De kan avkjøles når de puster i så lav temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært ute med Emma en tur og det er utrolig kaldt her (Oslo)... Utrolig fint med sola som skinner, men jeg tror jeg skal prøve å unngå å gå ut når det er slik temperatur... Emma er kledt som en liten eskimo, men det er jo pusten som er det verste... Så om jeg kan så skal jeg prøve å la disse dagene bli "innedager" ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...