Julie*sin*mamma:-) Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Før brukte jenta mi ca 10 minutter per pupp for å tømme den helt. Nå suger hun maks 5 minutter på hver pupp før hun slipper taket og finner på alt mulig tull... Er det det at jeg har mindre melk igjen eller? Før kunne jeg legge henne for kvelden kl 21 og hun våknet ikke før 2 - 3 ( av og til 4) tiden for mat igjen... Men de siste nettene har hun våknet halv tolv, tolv for påfyll igjen... Så hvis noen vet noe om dette og hva det kan være så hjetelig takk for svar...
Murmeline Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Høres ut som økedøgn. Legg henne til ofte, slapp av og kos dere:)
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 men er det vanlig å tømme puppen så fort? Er jo bare snakk om noen få minutter jo?
snull Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 jaja, helt vanlig Nå sier du ikke noen om hvor gammel jenta di er, men det som er helt sikekert er at de blir mer effektive jo eldre de blir - får liksom dreisen på det Da snuppa her var 3.5 mnd, tømte hun begge brystene på 5 min, og da var hun mett , og nå går det enda kjappere unna. De har så mye å gjøre de små vet du...., de har ett tett program
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 oi det var bra:-) Hun er 3,5 mnd hun også... Nå ble jeg letta:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå