på tide å prøve? Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 min 8 uker gamle tass sutter på hendene sine, men jeg får ikke smokken til å sitte. har prøvd flere forskjellige typer. han sutter i vei hvis jeg holder den inne, men så mister han den, og det gjør han ingen ting, for da tar han hånda istede. han sjonglerer pupp og flaske helt fint. noen som har tips? har ikke lyst til at han skal bli tottegutt...
popkind Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jenta mi vile heller ikke godta noen smokker før jeg kjøpte trøst på apoteket.... Eneste hun vil ha.. Forsøk den du!!
på tide å prøve? Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 er det den som er butt forran for at de ikke skal få tenna på tørk?
popkind Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Selve den hun suger på er rund, hun vil ikke ha den butte.. Jeg har tenkt etterhvert å bli streng på smukkbruk (bare til kos og soving....) Da unngår de vel å få tenna på tørk!
på tide å prøve? Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 ah ok...skal tusle en tur på apoteket jeg da. lurt å holde igjen litt på bruken av smokk ja. kjipt med unger som konstant har den i munnen når de er 2-3 år gamle. men det er sikkert lettere å venne av smokk enn tott. kan jo ikke gi totten til kapteinsabletann... takk for tips!
på tide å prøve? Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 har vert på to apoteker og ingen hadde trøst smokkene
løv@ Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Tror bare det er Vitus apotekene som fører trøst. De kan bestille hvis de ikke har den på lager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå