Gjest Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei. Fikk meg nettopp ny jobb. Skal starte første mars. Og da er jeg vel ca 18 uker på vei. Arbeidsgiver vet selvfølgelig om det. Noen som har erfaringer rundt dette? Er jo litt skummelt. Men formen har vært fin fin til nå.
lbhu Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Gratulerer med ny jobb! Jeg har ingen erfaringen rundt dette, men det bør jo gå veldig bra! Så lenge du er i fin form er det ingenting ang. det å være gravid som vil hindre deg i å jobbe. Og når du begynner å bli større, så vil evt. plager være definerbare, slik at det går greit å se hva du kan gjøre, og hva du ikke kan gjøre.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Føler av og til at sjefen angrer litt... På at jeg ble ansatt. Seinest i går ringte hun å lutre på hvordan formen var. Om jeg fortsatt var på jobb osv...
gosnut Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg begynte i ny jobb en uke etter at jeg hadde funnet ut at jeg var gravid... Hadde sagt ja til jobben før jeg visste det... Jeg valgte å vente til det hadde gått tre måneder med å fortelle det fordi jeg har mistet 2 ganger og ville være sikker på at det gikk bra før jeg sa noe. Nå skal det sies at de tok nyheten ufattelig bra her!! Jeg grudde meg veldig til å si det, men la vekt på at jeg så langt jeg hadde mulighet til deg selvsagt skulle ta hånd om mine oppgaver i bedriften og at jeg svært gjerne ønsket å komme tilbake etter svangerskapspermisjonen min. Du må bare glede deg over graviditeten!! Ikke tenk på sjefen din i det hele tatt!! Gjør så godt du kan så lenge du kan. Vi har rett til å få barn når det passer oss og ikke sjefene våre : ) LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå