Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på overtidskontroll på fredag, hva kan jeg forvente meg da? legen snakket om at dt var lurt å ha med baggen i bilen for sjansen for at de startet det der og da var absolutt stor. hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye på overtid er du da? Jeg var på overtidskontroll i forrige svangerskap, da ble det foretatt sparketest og ultralyd. Ultralyden registrerte bl.a. blodstrøm gjennom navlestrengen og mengden med fostervann. Tror jeg var en drøy uke på overtid da jeg var til denne kontrollen. De fant ut at mengden forstervann var litt liten, men at babyen ellers hadde det bra - og siden jeg heller ikke hadde spesielle plager, ble jeg ikke igangsatt. Gutten min ble født 11 dager over termin etter at ting startet av seg selv.

Venter over termin denne gangen også, men har kun avtale med min vanlige jordmor.Var på kontroll i dag (2 dager over) og har ny avtale hos henne neste tirsdag (9 dager over). Om det ikke har skjedd noe til da, skal hun strippe meg. Nevnte ikke noe om overtidskontroll på sykehuset...

Skrevet

kommer an på hvor langt du er over - dessuten er prakisen ulik på de ulike sykehusene mtp når de setter i gang. Noen gjør det når en er én uke over tiden, mens andre venter til det er to. Også vil det jo avhenge av tilstanden din og babyens. Jeg hadde definitivt pakket baggen ;o)

Skrevet

Ville pakka bagen, og instruert mannen om å ha mobilen limt

til hånda.-)

Skrevet

mannen skal bli med på kontrollen!!!! vil at han er der hvis de setter igang med noe.

Skrevet

høres lurt ut det carijo :) når legen sier det sånn er det nok lurt å pakke bag og gjøre seg klar i tilfelle du settes i gang der og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...