Gå til innhold

Noen som har problemer med å konsentrere seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hah, du igjen;) Får svare deg eg då=) Joo, eg har det heeilt likt som deg!! Ska prøva å jobba heile veien, men får det ikkje til=/ Bare innpå bim eg å lese heile dagane, hehe:p

Har ikkje noe tro på at det blir bedre med tida heller... Når magen komme så klare me nok jaffal ikkje å konsentrere ås:p Aiai!!

Kor langt e du på vei da?

Hei alle

Jeg sliter med å konsentrere meg hvis det ikke er noe pressende som henger over meg. Da går det bra.. Satt til kl 23 i går og jobbet i strekk så da gikk det bra.. :)

Ellers sliter jeg..

Var student sist jeg var gravid og da klarte jeg ganske greit å konsentrere meg - værre nå, men så tar jo dattern min endel konsentrasjon også da... hehe - hun er så morsom

Håper det bedrer seg (selv om jeg egentlig bare vil være hjemme og bygge rede da)

Annonse

Du er nok ikke alene, som du ser her. Jeg er på jobb og får gjort "litt" og later som om jeg gjør mye. Det eneste jeg tenker på er spiren i magen og hva jeg kan lese på nettet. UL i morgen gjør saken ikke bedre. Når jeg snakker med folk så tenker jeg på at hun/han har også vært et lite foster på str. men min....wow. Tenker på at det hadde vært artig å ha et lite vindu i magen for å se inn. Ser på bilder og har lagd en linjal på et papir som jeg markerer hvor mange mm fosteret blir fra uke til uke. Så GAL er jeg. Du trenger ikke å bekymre deg for det. Jeg er 11+6. 3 mnd i morgen!!!.

Jo takk, jeg kjenner meg igjen her.... sitter på jobben og klarer liksom ikke å konsentrere meg ordentlig, og surrer rundt. Og selvsagt glemmer ting som haster.

Det værste er at jeg er midt i årsoppgjøret og klarer ikke å få ting unna... stress!

Haha! Det gjorde eg òg! Eg limte ein teip-bit over tastaturet på den bærbare pc-en og laga strekar, overbevist om at *alle* forstod kva det var... Det gjorde dei sjølvsagt ikkje, og eg var nesten skuffa ;)

Det hjalp meg dei første vekene til å forstå at det er verkeleg!

Eg kan konsentrere meg på skula, men eg begynte og føle noen rare bevegelser der nere,og det e ikkje lysksmerter,eller spark(ennå),så det går bra.Hadde tentament i norsk på torsdag og det gikk veldig fint.Men eg gruer meg litt når den lille begyn å spark,det forstyrer meg veldig når eg kjører bil.Forrige gang da eg var gravid med sønnen min,måtte eg avbryt å ta kjøretimer fordi eg kunne rett og slett ikkje konsentrere meg og kjør.Og nå må eg kjør kver dag ungen i barnehagen og etterpå på skola.Uff...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...