Gå til innhold

Tr kom ikke.....svak strek

Anbefalte innlegg

Jeg tror det ikke før jeg har en superpositiv test, men ikm var i går og fremdeles ingenting, ikke spotting engang.

Hadde skikkelige mensmurringer på søndag og i går, men nå er de borte.

Er skikkelig kvalm og fryser lett, er sliten i korsryggen, har masse luft i magen og har ikke vært pms i det hele tatt!

Har aldri vært forsinket så jeg tar det som et tegn...

Testet i dag med strips fra billigtester, svak men helt tydelig strek etter en stund, skulle hilse fra mannen min og si at han så den han også...hehe

Tør ikke slippe jubelen løs riktig ennå.

Men kanskje? Kanskje?

Tror jeg skal ta ny test på torsdag!

Litt spent her nå!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7904303-tr-kom-ikkesvak-strek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj kjempespennende!!!!! Jeg tror du er gravid jeg :) Testet selv supersvaaakt på ikm-dagen men sterk strek etter et par dager. Spotter alltid før mens men ikke da jeg ble gravid. Grattis så gøy :) Det er litt uvirkelig med en gang, man tror det ikke før streken er sterk (eller rettere sagt, er i uk 16 nå og tror det nesten ikke nå heller).

Hihi, ja jeg må innrømme at det ikke helt har sunket inn!

Har jo ingen symptomer jeg kjenner bortsett fra kvalmen da og den er ganske tydelig....puppene er nesten mindre enn før og jeg gikk ned i vekt til i dag...hehe

Jeg tror kanskje jeg er gravid selv, men tør liksom ikke juble ennå.

Du har vel mage som synes du nå eller? Snart halvgått svangerskap og greier! Står alt bra til?

Jeg hadde heller ngen symptomer utenom litt oppblåst følelse og litt uggen (småkvalm) følelse. Vikrer som velig mange har mye mer symptomer når de ikke er gravide enn når de faktisk blir det :)

Jeg småjublet men holdt det inne en stund før jeg begynte å puste ut. Er det første graviditeten din? Selv om det er veldig spennende uker du har foran deg (jeg var ganske nervøs siden jeg leste for mange skrekkhistorier her inne på BIM som ikke avspeiler virkeligheten nødvendigvis) er det så fantastisk å være i gang i graviditeten!!!

Har fått litt mage, nok til at et par som ikke vet om det har spurt :) Og alt er heldigvis fint - ikke vært noe særlig dårlig heldigvis! Og i forrige uke hørte vi hjertelyden for første gang og det var bare helt ubeskrivelig :)

Lykke til med svangerskapet (ja for du ER gravid) !

Nææææææh!!! Så MORRO å høre, Noddy :DDD Litt redd for å si ordentlig gratulerer før du har bekreftet det, men det høres jo veldig, veldig ut som om du er gravid da!!!!!

Så da vandrer du over i 1.tri og venter på meg? ;) For jeg kommer etter om to uker, vettu.. Jeg MÅ komme etter om 2 uker! Jeg er så dum at jeg sitter her og er bekymret siden jeg ikke merker noen symptomer jeg da... To dager etter EL :P Heh...

At du ikke kjøper en litt dyrere test på apoteket og tester skikkelig imorra tidlig?? :)

Klem***

Å så vidunderlig det må være!

Jeg gleder meg til å være et tempel for et lite barn og priser meg lykkelig over å få lov til å være det(Jeg er vel kommet til 75% gravid, 25% ikke gravid...hehe).

Jeg har ikke vært gravid før nei, så alt er nytt.

Mannen min har en datter fra før så jeg føler meg trygg på at han vet hva som skjer.

Når skal jeg bestille time hos legen?

Er det noe man gjør med en gang eller venter man?

Kan ingenting her jeg...hjelp!

:)

Annonse

Du kan bestille når som helst i grunnen! Siden det var første gang for meg ba jeg om legetime med en gang, men det var vel mest av symbolsk betydning. Fikk liksom bekreftet det ordentlig da, enda legen brukte bare vanlig gravtest (så litt ut som en sånn billigstrimmel når jeg tenker etter så min quick response var jo litt mer avavnsert da).

Eller hørte legen på hjerte og blodtrykk men det er jo ikke tvingende nødvendig før du er litt mer på vei:)

Så konklusjon: Reis til legen når du har lyst! Det er vanlig med førstegangskontroll mellom uke 8 og 12 men noen (pyser som meg thihi) vil ha tidligere :)

Takk for svar!

Jeg tror jeg skal bestille så snart jeg vet, har ikke lov til å jobbe her jeg jobber om jeg er gravid, så jeg må si ifra til arbeidsgiver så snart jeg vet noe, har lyst til å vente litt da i tilfelle noe går galt.(jeg viste om dette da jeg sa ja til jobben, blir bare omplassert)

Skal på en ukes ferie om 3,5 uke, så har lyst til å vente til vi kommer tilbake...

Lurer på om jeg skal ta en tur på fredag, da har jeg fri...

Skummelt og spennende på en gang dette her!

:-)

første gang jeg var gravid fikk jeg ikke time før jeg var i uke 11..

Sist jeg var gravid ringte jeg da jeg var i uke 6, og da sa de at jeg kunne jo komme for å konstantere graviditeten, men fikk ikke kontroll time før jeg var i uke 12..

Så det er ikke noe stress å ringe legen hvertfall..

Noen synes også det er bedre å dra til jordmor enn fastlegen sin :)

Annonse

Hmmm....det har jeg ikke tenkt på, må finne ut hvor jordmor holder til i min kommune.

Ellers er jeg veldig fornøyd med fastlegen min, kvinnelig og litt moderlig.

Hadde en lang prat med henne før jeg giftet meg, var skikkelig nervøs og kom inn med irritert tarm, hun spurte om det var noe som plaget meg og tok seg tid til en lang prat samtidig som hun holdt en beroligende hånd på magen min.

Har bare vært hos henne 3 ganger, men tror jeg vil dra dit først.

Takk for tipsene!

;-)

Dra på apoteket og kjøp en clearblue test du. Det gjorde jeg med nummer 1. Det viste en svært svak strek på quickrespons-testen. Så kjørte jeg og kjøpte clearblue og der kom det et kjempeklart kryss.;-)

Håper du er gravid....det er du sikkert...;-)

Klem

Takk for det, tror det egentlig selv nå, men vil jo være sikker.

Kvalm som bare det, kommer og går hele dagen, var skikkelig ille i går da vi la oss...Gleder meg enormt til å kunne ringe foreldrene våre og fortelle nyheten!

Fetteren til mannen min og kona venter 1.7 så da kunne vi slått følge et stykke på veien!

Leste innlegget ditt på 1.tri, Anonym kan hute seg langt inn i ****** !

Håper tempen din betyr at du er gravid!

Lykke til!

:-) Det håper jeg også...Nå er den plutselig høy igjen. Lurer faktisk på om jeg ikke har pleid å måle tempen i 9-10 tiden og rundt der. Kanskje den alltid har vært slik rundt de tider. Nå ligger den stabilt høyt da...håper, håper...er klar for en liten til...;-) Du må ha masse lykke til!!!!!! Jeg tenkte å teste ikveld eller imorgen tidlig hvis jeg klarer å vente. Skal skrive inn resultatet her tenkte jeg...;-)

Det blir kjekt for deg å fortelle familien ja...åååå...håper jeg og får den muligheten snart.:-) Lykke til til deg!!!

Hmmm...kanskje det er det som gjør at den hopper opp og ned!

Skal jo ta tempen samme tid hver dag har jeg lest, har ikke begynt med det selv, men nå ser det ut som om jeg slipper!

Masse lykke til til deg og!

Håper du tester positivt!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...