Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hva går barna deres med når de er ute å leker i snøen?? Dress blir jo kliss vått.. og skal han ha regntøy utenpå så blir jo stakkeren en ball.-.. hehe.. må jeg rett og slett rulle han bortover?
olebrum30_05&09&13 Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 fleece dress og regntøy, sånn skjerf som du trekker over hodet og lue.. og sherrokser (ikke helt sikker på hvordan det skrives), gode støvler iallefall... syns ikke hun blir noe ball.. hehe... jah oxo votter så klart.. hehe
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Her er snøen tørr så hun blir ikke våt. Men når det har vært vått tidligere har jeg på henne ullbody, ullstrømpebukse, ull sokker, strikket ull dress, votter med ull for, ull hals,ull lue, gore tec sko og regntøy.
lillegy Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 reima tec dress blir ikke våt :-) det er supert!!! har det til alle mine tre jenter. De trives godt ute pga den. Der er vindtett, og vanntett og puster. Den veier nesten ikke noe, men den er ikke gratis! Verdt prisen dersom man har pengene. Å se tørre glade barn ute, er en god opplevelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå