Gå til innhold

Noen som har vært i Hurghada i Egypt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noen har vært der med baby også? Som kanskje har noen tips til oss som skal dit i juni?

: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der sammen med sambo for to år siden.. men ikke med bebis... Tror du skal være obs på varmen, var ivertfall fryktelig trykkende når vi var der. Hvor gammel er barnet ditt?? Spiser vanlig mat?? I såfall ville jeg vært skeptisk, mye rart på den fronten, jeg ble skamdårlig"!!!!

Skrevet

Var der i november 05, da var snuppa 1,5 år og vi reiste sammen med noen som hadde med en på 1 år. Gikk helt fint. Bare passe på å ikke spise på de mest lugubre stedene... Vi bodde på Makadi palace, kjempefint hotell!! All inclusive.hotell da, syns det er greit når vi reiser med barn vi, for da finnes det alltids noe som de kan spise...

Ellers så er det vel sikkert varmt der i juni tipper jeg... Så bare pass på å få i henne nok vann!!

Har dere vaksinert babyen da? Vi har vaksinert snuppa for hep A+B vi da. Er stadig utenlands, så vi ble anbefalt det på helsestasjonen. Koster litt, men varer livet ut da ;o)

God tur!!

Skrevet

Jenta vår er nesten 10 mnd når vi reiser, så hun spiser nok ikke vanlig mat da, nei.. Vi har ikke vaksinert henne enda, nei, men kommer selvsagt til å gjøre det.. : )

Vi skal bo på grand resort.. Et hotell med halvpensjon..

Skrevet

Har pleid å ta med mat hjemmefra når vi har reist jeg da.. Syns det er tryggest. Og ville nok gjort det til Egypt. Pleid å ha med yoghurt, men ikke sikkert du har begynt med det enda da.. Men kan jo ta med deg grøt og en vannkoker ;o) Det gjorde jeg da snuppa var 1 år. Og så får du jo varmt vann på restaurantene og! Og jeg hadde med middagsglass og, de er veldig behjelpelige med å varme de og ;o)

Skrevet

og hvis dere skal ta den twinrix (hep A+B)-vaksina så anbefaler jeg dere å ta kontakt med helsestasjonen snart, for det er anbefalt å ha fått 2 doser før dere drar, tror den må gis med 1 mnd mellomrom (så dere har jo god tid da ;o) ) og så er den tredje dosen etter ca 6 mnd trur jeg.

Skrevet

Ok! Takk for d.. Skal til helsestasjonen på fredagen, så da kan jeg jo høre med dem.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...