Gå til innhold

Er det mulig?? :o)


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

I går var Jakob så trøtt på kvelden- vi hadde vært ute på kafe og kjøpesenter osv hele dagen... så jeg stelte han i 23 tiden, fikk mat i 23.30 tiden- ble litt urolig etter mat, men sov i 00.30 tiden, - han sov fortsatt når mannen min reiste på jobb ca kl 6, og det har han gjort de siste dagene, så jeg også sovnet litt igjen, så bråvåkner jeg kl halv åtte- og han sover fortsatt, jeg ble livredd og stakk hele hodet ned i kurven for å høre om han pustet ;) og der lå han så fredelig så- så våkna han da av pumpa mi tror jeg- måtte jo pumpe, puppene var sprengte :-)

 

men er det greit at dem sover så lenge, eller er det noe å bekymre seg for?? kjenner at jeg ble litt bekymret også jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du bare kan nyte det!!! De våkner når de trenger mat. Jeg vekker ikke poden min om natten.. nå har han ikke sovet så lenge som din, men av og til i 5-6 timer. Da er jeg sprengt og håper at han våkner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm , ja- jeg har heller ikke vekt han siden han var 3 uker- og han har hele tiden sovet lenge om natta- startet m ca 4 timer, så 5 -6 osv...

men plutselig kom jeg til å tenke på- tenk om han har vært våken og sulten men at jeg var så trøtt at jeg ikke har hørt ham... men det kan vel ikke gå an vel*??? jeg pleier jo å våkne av alle smågrynt han kommer med..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi fikk inn rader når vi ble gravid... tror de fleste mødre sover relativt lett... det skal ikke mye grynting til fra babyen før vi våkner.. fedre derimot.

Min samboer kan sove som en stein og hører ikke noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet- min også.......... fatter ikke åssen det er mulig jeg??? han kn sove gjennom en krig tror jeg ;)

men hvordan skal det gå om dem skal være alene med dem da?? min trodde definitivt at han kom til¨å våkne da- for da visste han at han måtte på en måte.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille frøkna her å sov så lenge en natt. Våkna og skvatt sinnsykt.. trodde jeg ikke hadde våkna av hu, men det hadde jeg nok gjort. hu har ikke gjort det etterpå det for å si det sånn så var nok et engangstilfelle her:O) HS sa at de sa ifra når de var sultne og at jeg fikk nyte det:o) ikke vekke de ihvertfall, la de sove;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...