Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har en liten en på 3,5 mnd som nettopp har fått sin første tann. Han var litt sutrete et par dager før, og sov dårlig en natt. De siste tre nettene har han nesten ikke sovet. Vil kun sove når jeg bysser eller holder han hardt inntil meg,våkner med en gang jeg legger han ned. Virker som han har vondt i magen i tillegg til at han klør i tennene. Tror neste tann er på vei. Er det vanlig at de blir slik som dette? Han er urolig gjennom hele døgnet og virker plaget. Kan jo være noe annet også, ikke så godt å vite når han ikke kan fortelle meg hvor han har vondt:(
megogdetretrolla Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Det var ikke meningen å være anonym!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 min sønn oppfører seg helt likt.. 3,5 mnd han også.. på natta skal han plutselig ha mat hver 2 time .. *slitsomt*.. men ser bare en kul i underkjeven... kan jo være at den er på vei opp da kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå