rampen_ Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har fridag fra skolen (puh) har ingen store planer...:-) deilig.. skal sitte hjemme og se såper på TV med frokosten et par timer fra morgenen av, ta en slow-morning... så skal jeg lese et par-tre kapitler til skolen, (!!!! fri????) så skal jeg spise middag ute med tre av mine beste venner... aaaahh.. det blir deilig!! Etter det skal jeg på møte da, men det er bare kos!!!:-) DET var min fridag, og kosedag!
doble Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Har fri idag jeg og;) Deilig! Har hatt mange slitsomme netter med sykt barn i det siste (vannkopper og hoste). Sendte henne i barnehagen idag (hun ville gjerne leke litt). Så jeg skal slappe av litt og kose meg:D Henter henne tidlig da, så det blir vel bare sofan tenker jeg;)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg skal snart levere de to minste i barnehagen. Har hatt en god morgen hjemme. Deretter blir det hjem på sofaen for å hvile. Har ikke vært i så god form de siste dagene. Blir vel litt TV-titting, tenker jeg. Håper at at formen kommer seg snart. Skal egentlig tilbake i jobb den 5.februar, men blir jeg ikke bedre, blir det vanskelig å fungere i full jobb som lærer. Liker ikke å være slik....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå