Noddy78, en av hver! Skrevet 24. januar 2007 #26 Skrevet 24. januar 2007 God morgen jenter! Gjett hvilken dust som glemte å kjøpe cb test i går da? Jeg tuller mye for tiden, i dag låste jeg meg ute fra jobb og sto utenfor døren og så på kortet mitt som lå på innsiden! hehe Testet igjen med billigtester (strips) samme resultat som i går, helt tydelig rosa strek, men en del svakere enn teststreken... Vi skal ha fest på fredag med alle vennene våre(jeg har bursdag mandag)så jeg har bestemt meg for å ikke teste med cb før lørdag/søndag, jeg er nemlig så dårlig til å lyve!!! Nå kan jeg inbille meg at jeg har blærekatarr eller noe annet som krever pencillin så jeg ikke kan drikke og bruke det som unnskyldning. Dessuten har vi invitert nærmeste familien(foreldre og søsken) på middag mandag og har lyst å si det til de da! Må bare holde ut hele fredagen uten å si noe! Hvis jeg i det hele tatt er gravid da! hallo, må ikke selge skinnet før bjørnen osv!! Ikke noe tr ennå ihvertfall, så det ser jo lovende ut! Lykke til alle sammen, ser ut som det blir babyboom denne uken! ;-)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #27 Skrevet 24. januar 2007 neeeeiii uffa=( *trøsteklemme*
*Bea* & bitteliten Skrevet 24. januar 2007 #28 Skrevet 24. januar 2007 Ja, det var kjipt, men det er noe positivt i det hele også Jeg reiser på ferie til uka og da kan det jo være deilig å ikke være gravid også... Kose seg med vin og ikke tenke på alt man må passe seg for Skal på 3 ukers ferie og håper på at EL er sånn nogenlunde i rute denne syklusen slik at vi får god tid til å jobbe med en spire Krysser fingerne for bedre resultat for deg denne pp
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #29 Skrevet 24. januar 2007 åååh så herlig da=)*pakke seg med i kofferten* det kunne jeg tenkt meg og gitt...iallefall til varmere strøk;o) ja kanskje det er det dere trenger, komme dere bort, få ting på avstand og vips så sitter spiren der*XXX* takker=)absolutt ingen tegn til mensen enda, men kvalm=S kommer i byger og slår meg ned...men om det er pga det er en liten spire så gjør det ikke noe=) men om kroppen lurer meg derimot=@
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #30 Skrevet 25. januar 2007 tihi er jeg tidligst oppe av dere?;o) ja i dag er det vel nok en pulje som har ikm=)Lykke til jenter=) i morra er min store dag*grøsse*akkurat nå har jeg ingen følelse på om det er sånn eller sånn, har noen tegn som er rimelig sikre på at jeg er gravid, mens andre er veldig diffuse...men dette luretrollet av en kropp klarer sikkert å lure meg igjen, så får bare vente å se om tr har fått en enveisbilett langt vekk fra meg og ingen retur før om minimum 9 mnd, hadde vært herlig iallefall;o)
Noddy78, en av hver! Skrevet 25. januar 2007 #31 Skrevet 25. januar 2007 Ja nå er det ikke lenger tvil! JEG ER GRAVID! Ringte legen i sta og hun sa som alle andre at en strek er en strek! Har time allerede imorgen! Lykke til alle dere som tester i disse dager! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Her er masse babystøv til dere alle!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #32 Skrevet 25. januar 2007 hehe kan ikke få sagt det nok, Gratulerer så mass=D=D jeg kommer etter på 1. tri i helga;o)*sta*jeg SKAL..hehehe;o)
Noddy78, en av hver! Skrevet 25. januar 2007 #33 Skrevet 25. januar 2007 Ja det må du gjøre! Tvi tvi!! ;-)
carina og *jentegullet* Skrevet 25. januar 2007 #35 Skrevet 25. januar 2007 henger meg på her jeg og....tr har ikke kommet ennå..hadde veldig mens følelse i helgen men det er blitt borte...skal ta test i morgen eller lørdag....gruer meg litt til det....så mange det er her da.... krysser fingrene for dere alle
tinemor82 Skrevet 25. januar 2007 #36 Skrevet 25. januar 2007 Nå har jeg vært og kjøpt test, første gangen min der jeg håper på positivt resultat. Håper det holder med dette ene kjøpet... Nå ligger pakken og nesten brenner på bordet. Tror jeg på putte den langt inn i skapet fram til lørdag....
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #37 Skrevet 25. januar 2007 oi vi er en del som skal teste på lørdag joh=) så kjekt da=) Lykke til alle sammen*XXXX*
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #38 Skrevet 26. januar 2007 blæææh da var ikm dagen min her da....håper hu holder seg laaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna...kjenne jeg er litt nervøs ja..jaja er vel sånt som følger med er det ikke? er iaff ingen tegn på at hu kommer i løpet av de første timene så får vi se...enten kommer hu i kveld eller så kommer hu ikke...satser på det siste=D
Noddy78, en av hver! Skrevet 26. januar 2007 #39 Skrevet 26. januar 2007 Masse lykke til!!! Sender med litt ekstra babystøv sånn i tilfelle!!! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ;-)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #40 Skrevet 26. januar 2007 hehe noddy jeg får ikke svart under deg...tuuuuusen takk, tror jeg trenger det*suuuuuuper til seg masse babystøv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå