♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 fant ikke igjen skravletråden vår jeg...hehe sikkert litt blind på morrakvisten, men hva gjør det?;o) nå er det for min del 3 dager igjen til ikm, etter den opprinnelige ikm så er jeg på overtid på 2. dagen...hehe så vi får se, venter uansett til lørdag med å teste ( da kommer vel sikkert tanta på lør)*arg* noen som har fått flere sympt? jeg har merkelig nok en oppspilt følelse i kroppen, får ikke sove om netterne pga dette, itillegg til at jeg løper på do i ett sett...også er brystvortene mine litt såre og puppene litt ømme..men men alt dette kan jo være tegn på tanta så det betyr liksom ikke så mye enda;o)
*Bea* & bitteliten Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Åååååå... det er helt uutholdelig spennende å gå sånn å vente. Jeg har de siste dagene fått en skikkelig god følelse for at det kan være noe på gang... Blir veldig skuffet om TR dukker opp!!! Har høye temperaturer, ømme pupper og en rar følelse i magen, som minner meg veldig om sånn det var da jeg ble gravid i sommer Høres jo veldig positivt ut med dine symptomer også da !!!!! IKM er i morgen - men klarte ikke å holde meg lenger i dag og testet. Testen var negativ, men det er jo uansett for tidlig. Jeg har kort lutealfase (11 dager) - så egentlig kan jeg først teste på lørdag... Krysser fingerne for oss!!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 ja, fy om jeg blir sur om kroppen lurer meg denne gangen også=@ da vanker det juling altså*ler litt* *XXXXXXXX*=)
SassyMom Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 IKM på fredag, så jeg skal ta testen lørdag morgen. Er den negativ så får jeg vel bli med jentene ut på byen da...sukk...håper jeg heller kan sprette rundt i gravidrus hjemme på stuegulvet )
Noddy78, en av hver! Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde ikm i går, ikke skjedd noe ennå, kvalm og luft i magen, trøtt og sliten i korsryggen, ellers ingen forandring. Hadde menssmerter søndag og mandag men de ble bare borte, nå har jeg bare blank utflod. Testet svakt positivt i dag, men tør ikke tro på den før jeg får en skikkelig positiv test!!!! Spennende!!!!!
SassyMom Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 HA! Svakt positiv betyr vel at du er gravid!!! GRATTIS ) Svakt positiv er POSITIV!!!!!!!!!!!!!! Mail over litt babystøv takk!
*Bea* & bitteliten Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Jeg forventer at du kommer inn hit og sprer babystøv i morgen tidlig.... Kjøp deg en CB digital og test på nytt i morgen tidlig så er det ingen tvil om resultatet!!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Hihi, jeg kommer selvfølgelig til å spre om meg med masse babystøv så snart jeg vet sikkert! Har bestemt meg for å spandere på meg digital test nå, orker ikke vente så lenge! Jeg sier ikke takk til gratulasjoner ennå i redsel for å bli skuffet, men det hele ser jo veldig bra ut da! Kryss fingrene for meg da jenter! *****************************************************litt pre-testestøv kan vel ikke skade???****************************************************
*Bea* & bitteliten Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Fingrene er krysset for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX !!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 takker og bukker! Skal oppdatere dere i morgen! Og jeg som var overbevist om at tr kom da jeg fikk menssmerter på søndag! hihi Lykke til dere også!!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2007 åååh så gøy da=) du er gravid du;o) gratulerer så masse=D=D
Tussa og Sofie Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Så utrolig morro at det er så mange i Uke 4 som har blitt gravide....lykkeuke får vi si :-) Håper ihvertfall, jeg kjenner fortsatt ingenting, tok en EL test i dag for gøy da, og den var negativ, men IKM 28, så det behøver jo ikke bety noe som helst, men prøvde...I tiiiiilfelle, hehe! Syke dame!
inventum Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Ha ha ha Her er den en tullebukk til, skal ta el test nå jeg også (sendte mannen ut!) - men ikm er ikke før helgen
Tussa og Sofie Skrevet 23. januar 2007 #14 Skrevet 23. januar 2007 Haha, godt å høre at det er fler av oss da :-) Jeg synes absolutt alle har symptomer jeg, utenom meg...som regel er jeg bare utrolig grinete et par dager før tanta (også kommer det som et sjokk på meg hver gang, jeg skjønner ikke før tanta er der at det faktisk var DET som var årsaken til mitt elendige humør) Si hva testen viste da...er jo spennende!
inventum Skrevet 23. januar 2007 #15 Skrevet 23. januar 2007 Jeg synes jeg har de samme PMS symptomene (tunge bryst, ronling i magen, litt korsrygg vondt) nå, bortsett fra kvalmen, har vært småkvalm i flere dager nå - men det kan jo være andre årsaker til det. Men du vet, det gjelder å holde seg til alle tegn på graviditet hihi Tar el test så fort jeg må på do!
Tussa og Sofie Skrevet 23. januar 2007 #16 Skrevet 23. januar 2007 Hehe, ja jeg skjønner det, man blir jo litt smårar. Ja, hvis man ikke er sånn som er kvalm i tide og utide, eller har det som endel av Pms, så er jo det et "godt" tegn da. Jeg er aldri kvalm, så den dagen det dukker opp skal jeg jammen fyre av et par 10 tester. Hehe! Hvor lenge her dere prøvd forresten?
inventum Skrevet 23. januar 2007 #17 Skrevet 23. januar 2007 Dette er 3 pp etter 7 år med piller. Før det vi fikk en datter som nå er 6 og da gikk det på 1pp! Litt overrasket at det tar tid, men jeg er jo blitt eldre da
Tussa og Sofie Skrevet 23. januar 2007 #18 Skrevet 23. januar 2007 Tja, men det er vel bare forskjellig fra gang til gang, kanskje dere bare hadde litt ekstra flaks første gang. Vet ikke helt når man regnes som mindre fruktbar jeg, aldersmessig? Utifra alder skulle jeg vel ønske at jeg hadde kommet igang litt tidligere, men man kan ikke alltid planlegge det, da hadde det ikke vært rette mannen så heldigvis var ikke det riktig dengang. Men nååååå, bring it on.....jeg hadde også trodd det skulle smelle med en gang omtrent. (snakk om naiv...)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 23. januar 2007 i dag har jeg vært sånn løpe på do det kommer noe hele tiden...men ikke noe har kommet, vært sikker mange ganger på at nå kom den dritt tanta, men heldigvis ikke=D nå er min 2. ikm den 26. da så er fremdeles noen dager igjen men men..har absolutt ingen mens murringer lengre dem er borte, har bare ømme pupper og såre brystvorter...pluss den oppstemte følelsen i hele kroppen...ingen sinna følelser eller noe, jeg er rimelig fornøyd liksom...hehe og det er ikke heeeeelt vanlig det heller;o) så får se=)
Tussa og Sofie Skrevet 23. januar 2007 #20 Skrevet 23. januar 2007 Bare å krysse alt, alt som er utenom det vanlige liker vi..... Vi ønsker velkommen til vonde pupper og rygger, hyppige toalettbesøk, uggne morgener og glad når normalt er sur og sur når skulle vært glad...hihhi! Skal du teste før IKM?
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 23. januar 2007 hehe næææ jeg holder meg til lørda...om jeg i det hele tatt tør å teste da;o) uff ikke snakk om hurtige toalett besøk, løper hele natten*mumle*blir ikke mye søvn på meg nei=(
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 24. januar 2007 så var det atter en ny dag med noen som når sin ikm=) hvordan går det med dere? her er det full nedtelling til fredag, fy det går seint;o)bare ser på alle som popper opp som gravide nå=P kvoten vår må jo snart være brukt opp=P=P men står likevel klar med baggen til flytting over i 1. tri;o) i dag er jeg uggen i kroppen mistenker sterkt at tanta er på vei=( føler noe kommer hele tiden, men så lenge det ikke er noe blod der enda så er det håp=)*klamrer meg til halmstrået*
Tussa og Sofie Skrevet 24. januar 2007 #23 Skrevet 24. januar 2007 Ja, en dag nærmere...noen ekstra dager å vente for meg da. Jeg føler igrunnen at kvoten er brukt opp.... så mister litt håpet for hver dag noen melder om positiv test, hehe!! Hau Hau!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. januar 2007 vi krysser fingrene;o)*XXXXX*
*Bea* & bitteliten Skrevet 24. januar 2007 #25 Skrevet 24. januar 2007 I dag mistet jeg håpet om noen spire denne pp ;( Tempen falt og nå dukker tanta opp i løpet av dagen i dag. Det positive oppi det hele er at i dag er IKM, så hu kommer til "tida" som jeg forventet (dag 36).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå