Gå til innhold

Guuhuudd..dette er ikke til å holde ut..

Anbefalte innlegg

Jeg holder ikke uuuuutttt..

Hvor er den tanta da,jeg tror jo hun kommer hele tiden,men nå har det sneket seg inn håp også..så da kommer sikkert rævkjærringa da, den drittrødetante#"#%¤%

Tempen var bittelitt høyere enn i går..huff nå kjennes det ut som hun er kommet..må gå og sjekke..løper...neii ingen tante gitt..men vått????

kommer vel snart uansett!!!åhh hvorfor kunne hun ikke bare kommet når hun var ventet da..dette er sliiitsomt,hadde jeg i det minste hatt et lite snav av tro,men det er nok forebeholdt nybegynnere tror jeg..

Nå er jeg så nervøs at jeg nesten skjelver her,kommer tanta nå blir jeg sinnsykt skuffa,men jeg tror uansett mer på at hun kommert enn at jeg skal være gravid,for på en måte har jeg gitt opp å tro selv om vi fortsetter å prøve,håper men klarer ikke tro skikkelig!!

Så hva skjeeeeer ..

nervøøøss

Fortsetter under...

Nå er det deg vi andre satser på for ikke helt å miste troen. Håper det har klaffet for deg. Pleier tante å komme punktlig til vanlig?

Har du testet?

Er så spent så spent.

Legger meg nå(har vært på nattevakt), men må inn å se med det samme jeg våkner igjen.

"god natt"

Krysse-krysse...

Jeg både temper og tar eggløsningstester,så jeg vet nøyaktig når eggløsningen var,jeg vet også hvor lang lutealfase jeg har.

Jeg har tempet i et halvt år nå,og har god oversikt ved hjelp av FF.

Derfor vet jeg også når tante er ventet,lutealfasen er stabil,så svaret er vel ja tante pleier å være punktlig,selv om sykluslengdene kan variere så gjør ikke lutealfasen det.

Hvis ikke hadde jeg ikke vært så "hugger`n" nå..he he

Sov godt maritmora:)

Annonse

Så uutholdelig Skifer. Nå får den pokkers tanta bare se og holde seg unna. Forseint ute, det er stengt, åpner ikke før om 9 mnd, tidligst!!!

Hold oss oppdatert, vi venter i åndeløs spenning!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...