Gå til innhold

Bruker dere mye "bæreredskap"?


-carina-

Anbefalte innlegg

Da Karsten var mindre brukte jeg litt babybjørn inne i leiligheten, rett og slett bare for å få gått på do og spist litt i løpet av dagen... Selv om gutten min ikke er blant de største så kjente jeg det fort på skuldrene. Fikk kjøpt meg en Ergo sele, men med den skal han jo holde hodet selv. Når han ble stor nok til det så har det liksom vært for kaldt til å bruke den utendørs... Nå har jeg begynt å legge ham litt skrått i bag-vogna, så endelig har jeg fått en baby som synes det er greit å ligge i vogn også... Fikk kanskje ikke så mye bruk for den Ergo'en.... :o(

 

(Men den kan brukes opp til ca 5 år, da, så det er jo fortsatt håp!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, bæresele var et bortkastet kjøp, glad jeg kjøpte den brukt for 200 kr. Prøvde den først da hun var 2,5 mnd, men hun hylskreik og ble redd da hun ble satt i den. SIkkert fordi hun følte at hun ikke satt trygt nok. Har prøvd med jevne mellomrom. Hun er ikke redd for noe annet - bare å bli satt i selen. Hadde vært kjekt om jeg kunne ha brukt den hvis jeg skulle 5-10 min inn i butikken. Nå har jeg ei jente som er glad i å ligge og leke for seg selv da, så jeg får gått på do og spist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gått på do nå, altså. Dersom han ikke vil ligge alene i stua så tar jeg ham bare med meg. Så får han ligge på gulvet på badet så lenge... :o)

Spise er det verre med, men det er fordi jeg bruker tiden på DIB i stedet for til å spise når jeg har sjansen! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Jeg smører meg et par brødskiver og setter meg ned her jeg! Må jo ha noe å gjøre mens jeg spiser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en brukt BabyBjørn til eldstemann - og den har vært lite brukt, men det hender jeg kommer på den og prøver når det er noe vi skal - som juletrefesten sist. Men helt klart, bruker skuldermuskulatur og muskulatur mellom skulderblader for mye, så det er bare i korte perioder jeg klarer å bruke den.

Og ja, her spises det også foran PC-en:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte BabyBjørn'en veldig mye til å begynne med, kjempebra for kolikkbarn!

 

Begynte å bli litt tung, så jeg kjøpte bæreslynge før jul. Den fungerer som bærehjelp, dvs. det er akkurat som å bære han på hofta,men avlaster armene. Blir mindre brukt nå når han er flinkere å ligge på gulvet og leke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off herregud den har jeg glemt å brukt!! Husker jeg brukte den dagen etter at den ble kjøpt for 800 kr, men etter det så er den ikke blitt brukt!!

Skulle absolutt kjøpe en sånn en, men,men!

Har en veldig "enkel" unge som er veldig glad i å ligge på gulvet, kan ligge der opp til en time uten noe klaging :)

Går både på do, dusjer, spiser og dib`er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det ikke mye, men har planer om det nå når vi skal ut å reise...Visste det var en god drunn til at jeg kjøpte den! :-) Kjøpte først en bæresele som hun ikke likte seg i siden hun ikke fikk suge på tommelen. Kjøpte så ergoen og den liker hun seg i. Bruker den av og til på kjøpesenter når jeg bare skal innom en snartur. Hun er alt for tung å bære i hendene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Baby Bjørn en del i begynnelsen med begge barna, men når de blir over 5 måneder synes jeg det blir for tungt. Bruker den innimellom nå, men da er det mannen som bruker den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...