Gå til innhold

hvem av julibarna har fått tenner????


langevipper

Anbefalte innlegg

og hvordan var de små i dagene før den første tannen kom???

 

Oda har ikke fått tenner enda, men hun tygger på alt og klarer ikke å drikke så godt av flaske om dagen. Hadde begynt med "smokk" 4, men måtte gå tilbake til "smokk" 3 på avant flaskene hennes. Men alikevel så renner det ut i store mengder, det virker som om hun bare vil tygge og ikke er så sulten...spesielt på slutten av måltidet.

 

Er det noen som vil dele sin erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her begynte Ingrid å sikle og klø og spise på ting da hun var 2,5 mnd, og da jeg kjente etter nederst i gommen var det noe bittelite hvitt som stakk opp - det ble imidlertid borte! Utrolig rart...

 

I romjula dukket begge to opp samtidig, men de er fortsattt ikke helt oppe. Har ikke merket så mye på humøret hennes i grunn - hun er alltid blid! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert fikk 2 tenner i julen. Han siklet og klødde veldig i munnen et par mnd før de kom frem tror jeg. Han ble veldig tett i nesen og grinete rett før de kom frem. Nå er han tett i nesen og grinete igjen, så kanskje det er flere tenner på vei? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ikke noe til hennes første tenner utenom at det var hardt i munnen. Da hun var 3 måneder fikk hun to tenner nede som er helt "fullvokste" nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt dårlige netter før tanna kom frem, klødde masse i munnen, har sikla siden hun var 3 måneder :)

Survet endel på dagtid og ikke ville ligge alene når den siste fortanna kom opp..

Nå kom begge nede med ca 1 ukes mellomrom også kommer det en til nå (jeksel??)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nå tre tenner, den fjerde er på vei. Kan ikke si at jeg har merket noe spesielt når tennene kom. De to første poppet plutselig opp. Etter det kikket jeg mer etter neste tann og brått så jeg at det var hvitt i gommen. Han sikler en del og tygger på alt, men er ikke plaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...