Gå til innhold

Noen som skal på ABC Ullevål, termin rundt 10 august?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk termin 10. august da jeg var på tidlig UL før jul. Og jeg har også fått plass på ABC! Skal dit til kontroll i begynnelsen av februar, det blir spennende. Ultralyd i begynnelsen av mars kan jo forandre termin, men jeg er rimelig sikker på når befruktningen skjedde:-)

Lykke til på UL i morgen. Jeg har vurdert det veldig, men kommet fram til at vi venter til den ordinære UL. Selv om det er lenge til.

Jeg har fått første time på ABC 12/02. Det blir spennende å se om vi møtes der da?!?! Jeg har hatt flere spontanaborter så jeg velger å betale for privat UL. Orker ikke å vente til begynnelsen av mars. Jeg fikk brev om at jeg også fikk plass på Ullevål. Har du det? Skal man si ifra om at man takker ja til ABC istedetfor. Eller la det gå sin gang? Det er jo samme sykehus. Har du født før? Dette er første gang for meg. Jeg er 31.

Gratulerer med plass Embrazada! Jeg har også fått plass på ABC, termin 26. august. Jeg fikk innkallelse til ultralyd på vanlig fødeavdeling (standadbrev) som gjorde meg litt forvirret. Jeg ringte ABC for å høre om det var feil. De svarte at det ikke var feil og at alle som skal føde på ABC (samt alle gravide i Norge) får 1 ultralyd i løpet av fødselen, og dette skjer på vanlig fødeavdeling på Ullevål, siden de ikke har UL-utstyr på ABC. Selv synes jeg at 1 UL er veldig lite, men sånn er det bare... Så, første kontroll på ABC vil være uten UL, men de sjekker sikkert andre ting og blir kjent med deg tenker jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...