Gå til innhold

I natt kom tanta.....*grrrrrrrrrrr*

Anbefalte innlegg

Den dritt tanta klarte å karre seg til meg denne mnd også. Så vi kaster oss inn i 20 pp, så får vi håpe vi lykkes bedre denne mnd. Jeg viste hun skulle komme, kjente det på kroppen, men det er jo litt leit fordet :(

Tvitvi til dere som enda ikke har møtt spetaklet denne mnd:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7903502-i-natt-kom-tantagrrrrrrrrrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så leit. Må være fælt å gå sånn mnd etter mnd, å ha håpet og så bli skuffet. Syns dere som har holdt på en stund er utrolig flinke til å holde motet oppe, dere kan være stolte av dere selv!

Tenker neste mnd blir en flott mnd, helt uten skuffelser....

Du får unne deg noe ekstra godt i dag, og stelle godt med deg selv. (Jeg for min del har akkurat spist kyllingburger til frokost)

Trøsteklem fra

Så dumt da Bente, klart det er leit, ikke så greit med den tanta.

Du får melde henne til tantepolitiet, har hørt at det går skikkeilg hardt for seg der, kanskje hun slutter med denne bøllinga. Lykke til med neste pp, 20 er vel ditt lykketall er det ikke?

Annonse

Uf, det var leit bente69 :-( Vi er mange i samme båt akkurat nå, men det hjelper liksom ikke så mye for den enkelte. Ja, ja "kvoten" for graviditeter ble vel brukt op ganske fort denne måned, så det var vel bare å vente. Men du stiller etterhvert ganske forest i køen til neste utdeling, skulle jeg mener.

Nei og nei- så urettferdig! Forstår så godt at du er skuffet og lei!

Håper at dette er siste måned med kjipe tantebesøk på lang lang tid !!

Så blir vi enda flere med iherdig innsats i februar..... krysser fingrene for deg for neste måned !!

Klem

Annonse

Det var da utgjort! Skjønner ikke hvorfor det plutselig kom en sånn tantestim her? Kan vi gjøre noe for å kvitte oss med dette spetaklet, eller? Kanskje spleise på en diger leilighet på Gran Canaria og sende dem på langtidsfeire hele hurven?? Jeg kan ringe et reisebyrå, jeg!

Ellers er termin i november faktisk mye bedre enn oktober. Da kan pappapermisjonen bare forlenges rett inn i juleferien. Og i år er det en kjempefin romjul med tanke på fridager.

Lykke til med novemberprosjektet!

Masser med hilsener fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...