Gå til innhold

Jeg testet negativt............... :o(

Anbefalte innlegg

Hadde det veldig på følelsen etter negativ test igår, men hadde jo håpet!

Men testen idag viste ikke gravid så da er det jo ikke tvil ( selvom jeg ikke helt vil tro det...........)

Det var det siste fryseegget mitt i forsøk nr.1 så da er det på'n igjen med spray og sprøyter:o(. Hovrfor kan det ikke bare feste seg da?? jeg hadde jo et perfekt egg 8 delt og alt!!

Noen som vet hvor raskt jeg kan starte opp igjen?

Kan jeg starte ved neste mens, orker ikke tanken på å vente?

Og hvordan er det med medisinene, jeg har jo betalt 15 000,- allerede i første forsøk blir det da bare 3000,- kr å betale? Eller må jeg betale alt og så få det igjen?

Uff idag blir det ikke lett å gå på jobb, og vi som skal ha avdelingsmøte og jeg skal egentlig skrive to rapporter om et barn før jeg begynner kl.09.30:o(...................

Ja,ja ikke noe annet å gjøre enn å se fremover........

trist klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7903316-jeg-testet-negativt-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var direkte leit!!!!! Men den som ikke gir seg kommer i mål!!!

Det vil bare ta litt lenger tid enn forventet. Skjønner godt den følelsen med jobb og "normale" forpliktelser i dag - har sikkert bare lyst å være hjemme og PRATE om det til du velter overende!!!?

Jeg er på første forsøk selv og skal teste i morgen tidlig (onsdag). Så jeg aner ikke hvor fort man kan begynne igjen men det ser ut på innlegg her på forumet at det er så fort man har fått mens.

Unn deg noe ekstra deilig velvære for deg selv - spa - massasje - hudpleie etc!!!!! (Om du liker dette da...)

Hei

Det var et godt tips. Fikk faktisk et gavekort på full kroppsmassasje til jul av sjefen, så nå skal det benyttes. Hjelper alltid å pleie kropp og sjel litt:o)....................

Kan jo ikke gi opp, mange som trenger flere forsøk og har hørt at sjansene øker litt for hver gang( håper ihvertfall det;o).

Har hatt 3 innsettinger og to avbrutte forsøk nå( må bare syte litt.....)

så neste gang må det jo bare bli klaff.

Skal ringe St.Olavs etterpå, håper på å kunne starte opp så snart som mulig!

Skikkelig leit å høre finetine.

Jeg beundrer ditt pågangsmot tross alt,og krysser fingrene for at det vil gi deg det du mest av alt ønsker deg.Kos deg med kroppsbehandling,ta godt vare på deg selv..Egenpleie er sikkert en god investering nå.Ønsker deg masse lykke til videre !

Klem fra

Kjære finetine....

Kan ikke annet å si enn at jeg vet så altfor godt hvordan du har det...

Føler inderlig med deg nå, og synes det er fælt at du skal på jobben, og ha avd.møte til og med! Stakkars deg vennen.....

Etter frys kan du nok starte på neste mens. Jeg har iallefall gjort det. Når det gjelder vanlige IVF blir det litt annerledes.

Håper du kommer i gang fort - det er alltid en slags trøst i det.....

Du må nok dessverre betale all medisin igjen og få det refundert....

Tenker på deg!!!

Stooor klem fra

Annonse

Tusen takk jenter!!!! Dere er så gode å ha!

Snakket med sykehuset istad og starter opp ved neste mens, i februar. Pga av påsken blir det 40 dager på spray, så uthenting og innsetting blir rett etter påske, nye 3 mnd å vente men heldigvis kan jeg ihvertfall spraye i venteperioden.

den som ikke gir seg heter det jo.....................

40 dager på spray ja får håpe jeg ikke kommer skikkelig i overgangsalderen, stakkars sambo da.............;o)

Ble hjemme fra jobb jeg klarte ikke å gå. Får satse på friskt mot imorgen.

klem

Dette var ikke positiv lesing... hmmm...

Blir så imponert over at dere greier å reise dere så raskt, jenter.. Reiser dere og ser fram til neste forsøk. Og det er så utrolig motiverende at det er mulig å finne krefter til neste runde.

Ønsker deg alt godt i ventetiden, Finetine og håper sprayen er snill mot deg. Har du hatt noen blødning ennå?

Jeg skal teste på fredag, etter mitt første forsøk... og blir mer og mer frynsete for hver dag... :o(

Annonse

Takk skal dere ha jenter:o)...........

har bare slappet av idag og ligget på sofaen og sett på film, " I hennes sko" kan anbefales når man er deppa og lei seg, skikkelig feel good film!

Har ikke fått noen blødning ennå, regner med at den dukker opp om noen dager. Rart hvordan det blir, nå ønsker jeg nesten at den skal komme så jeg vet at syklusen min er i rute......vil ikke ha noen utsettelser nå!!

Lykke til dere andre, krysser fingre for positive tegn nå;o)!!

klem

Ånei Finetine!! det var trist å lese. Du skulle jo vise vei for oss andre. Håper du klarer å se fremover og tenke at en dag så blir det din tur også. For de aller fleste får dette til en vakker dag. Ikke gi deg!!!! Men forstår at det er utrolig tomt og leit nå. Føler med deg!!!

Stor og god trøsteklem

Huff, så trist å lese :(

Men godt å høre at du ikke gir deg. Var noen som sa til meg en

gang "den som gir seg er en dritt".. Og jeg ville da fader ikke være

en dritt, og ga meg ikke.. :)

Neste gang kommer det til å gå din vei, det er jeg sikker på!!

Stor trøsteklem fra Gøril.

Tenker på deg.

Kjære Finetine!

Så utrolig leit! Godt å se at du har masse guts til å gå på videre! Tror du kan starte opp ganske raskt etterpå, men det er litt forskjellig fra klinikk til klinikk. Jeg kan dessverre ikke svare deg ifht de øk. spørsmålene dine..

Masse lykke til videre!

Blir helt rørt jeg av all omtanke; tårere i øynene...

Skal ikke gi meg, dette skal vi fikse. Vet jo at det kan gå, må bare være tålmodig!

Takk Gøril for skikkelig coaching, hihi, likte den:o)...........

Skal kose oss med hjemmelaget pizza ikveld og bare ta det med ro.

Heldigvis har jeg mye støtte i samboeren min( snart mannen min har jo fridd til han:o), men har utsatt giftermålet flere ganger fordi vi var sikre på at vi skulle bli gravide. Men ting skjer jo ikke så det er dumt å sette livet på vent

klem tilbake til dere

Huff a meg, hadde virkelig håpet vi skulle slå følle videre og...;o(

Dette var virkelig trist... Men det er beundringsverdig at du går på med rak rygg! Vet at det er en vanskelig tid nå, selv om du skal på`n igjen.

Ang neste forsøk, så må du nik punge ut en gang til forså å få det igjen, det måtte jeg. For neste runde, kan du ringe inn neste mens, så er det på`n igjen etter 20 dager.

Krysser fingrene og håper det går bedre neste gangxxxxxxxxxxxxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...