Gå til innhold

Gravid igjen!! :) Nå skal det gå! Termin i sept.


5 okt. 07 ღ 5 feb 10

Anbefalte innlegg

Hei:)

Er helt ny her, og har lyst til å komme i kontakt med andre som venter i september (gjerne sørlandet).

 

Jeg vet det er tidlig å begynne å glede seg, men det er så utrolig vanskelig å la vær!

 

Mistet selv i oktober 06 etter 13 uker, og det er noe av det tøffeste jeg har vært med på. Helt ubeskrivelig. :,(

 

Men så er jeg jo gravid igjen, og denne gangen skal det bare gå bra! Hjelper ihvertfall ikke å vente på at det skal gå galt.. Har tatt folsyre, multi-vitaminer og omega 3 i ca 2 mnd før jeg ble gravid.

 

Er det noen som har noen gode forslag og erfaringer som kan hjelpe meg slik at dette kan bli mitt lille gull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Gratulerer så masse!! Er en helt herlig følelse ja.. Testet pos for et par uker siden, men vet ikke termin ennå pga spontanabort i desember..

Det gikk veldig fort for oss da, plutselig satt spiren igjen, og jeg tenker som deg, at denne gangen SKAL det bare gå bra!! :)

 

Har også tatt samme vitaminer som deg faktisk, men begynte etter jeg var gravid fant jeg ut.. :)

 

Har du bestilt time hos legen? Har fått henvisning til tidlig UL så vi får en termin og gå ut ifra.

 

Ellers, hvordan er formen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der... så fint at du er gravid igjen.. jeg er fra sørlandet og har termin 12 september..

ønsker deg lykke til.. send gjerne en meld til meg om du ønsker..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) Jeg har termin i midten av august da.. Men jeg bor i nabokomunen;) (snek meg inn på profilen din;)) Gratulerer så masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Gratulerer! Det gikk fort!!:) Og nå er det vår tur til 9 flotte mnd;)

 

Jeg var hos legen på tirsdag, og skal på ultralyd om 5 timer!! nervøs, (og søvnløs...hehe)men gleder meg jo:) Håper bare så inderlig at alt er bra... Du da? Når skal du? Syns det er så godt at de følger deg mye bedre opp etter noe sånt har skjedd!

 

Leste at det skulle være ca 85% sikkert at det skulle gå bra etter uke 5... Det er jo en del...:) krysser fingrene, og fortsetter å leve i min lille lykke boble;)

 

Hvor i landet bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Gratulerer! Det gikk fort!!:) Og nå er det vår tur til 9 flotte mnd;)

 

Jeg var hos legen på tirsdag, og skal på ultralyd om 5 timer!! nervøs, (og søvnløs...hehe)men gleder meg jo:) Håper bare så inderlig at alt er bra... Du da? Når skal du? Syns det er så godt at de følger deg mye bedre opp etter noe sånt har skjedd!

 

Leste at det skulle være ca 85% sikkert at det skulle gå bra etter uke 5... Det er jo en del...:) krysser fingrene, og fortsetter å leve i min lille lykke boble;)

 

Hvor i landet bor du da?

 

Lag deg en profil!:)

linda20

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Tusen takk for det! Hvordan gikk det på UL? Fikk du se mye og hvor langt på vei er du...?

Mange spm på en gang her.... :)

 

Har ikke time for UL før på tirsdag, leeeenge å vente.... :( Men skal nok klare å smøre meg med tålmodighet...

 

Jeg bor litt nord for Oslo. Er 83' mod.

Skal nok få laget meg en profil ja...

 

Hvordan er formen din da? Jeg har vært kvaaaalm og uvel siden mandag denne uken, ER så vanskelig å skjule det for de på jobben.... slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...