Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser så mange triste innlegg om håpløse menn her.. Noen som er fornøyde som vil fortelle også? Tenkte å lage en gladtråd :o)

Samboeren min er fantastisk på alle vis! Super kjæreste som prioriterer forholdet(dater, kos, prat--) og som tar farsrollen serist på alle vis. Han legger vekt på at jeg skal få tid til venner, trening, alenetid, og han er bevisst på å knytte bånd til baby. Han skifter og vasker og steller minst like mye som meg når han er hjemme, og det er han stort sett alltid når han ikke er på jobb. Tar det aldri som en selvfølge at han kan stikke ut på kveldstid, han vurderer alltid om det passer mtp. meg og babyens dagsform. Ikke det at han er selvutslettende, men han er rett og slett utrolig flink til å balansere alt.

Så - jeg har så lyst til å vise at jeg setter pris på han! Og det er her jeg trenger tips.. Tenkte på surprise-englands-guttetur men det blir litt dyrt i år. Vi har forøvrig litt liten tilgang på barnevakter. Har dere noen tips som ikke koster en million og som man ikke nødvendigvis trenger barnevakt for å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og er veldig glad for all "hjelp" jeg får fra gubben;)

Jeg er ikke såååå flink til sånn gave greier..........

Hva med å lage favorittmaten hans, fulgt av favoritt "aktiviteten" hans?? Kan jo være gave nok at dere gjør noe sammen?

Jeg vil også overraske mannen min. Flere forslag?

Skrevet

Har også en superpappa her hjemme!! Storfornøyd!

Vi har heller ikke en overflod av penger, men man kan jo gjøre mange små drypp i hverdagen.. Husker en dag jeg våknet og fikk sove lenge, så frokost på sengen og deretter et varmt BAD mens han hadde barn og hus. Det var deilig det! Frokost på sengen synes jeg er en lettvin ting å gjøre i hverdagen hvis man setter pris på det. Eller lage en favoritt middag.

Manne min er glad i mat så det er bankers her! Drømmer om en helg på hotell men det får bli når baby er større..

Skrevet

Så flott! Han hørtes helt utrolig ut.Kan ikke si at min er helt sånn, men han er nå god likevel. Vet at mannen min ville satt pris på gavekort på fotpleie, aromaterapi, massasje el.l

Skrevet

Hei, jeg har også en supersambo - han er mye flinkere i huset enn det jeg er ift vask og sånn. Han tar seg mye av snuppa - jeg passer alltid på å takke når han gjør ting som ikke er "hans bord" til vanlig. Viktig å ikke ta han og ting han gjør for gitt. Prøver også å passe på å ikke kritisere hvis han gjør ting på en annen måte enn det jeg ville gjort - f.eks ved påkledning av snuppa, vask av klær osv.

En ting å gjøre kan jo være billetter til et eller annet arrangement (sport, kultur etc) som han har lyst til å gå på? Enten dere to sammen eller at han tar med en kamerat? Eller hva med å lage favorittmaten hans? Jeg gjør det innimellom - han er veldig glad i en del mat jeg ikke er glad i, men så lager jeg den maten for å vise at jeg setter stor pris på han.

Eller hva med å kjøpe en bukett blomster i ny og ne?

Skrevet

Hei!

Eg har også en kjempegod og flink sambo. Han har hatt pappaperm i 4 mnd nå, og det har vært kjempegodt for både meg, og snuppa. Nå når han har begynt på jobb igjen, merke vi d godt at det ha vært nyttig å ha han hjemme såpass lenge. Snuppa ler og smiler når han kommer hjem fra jobb, og viser virkelig gjensynsglede når ho ser han.

I begynnelsen hadde han skikkeli angst for bæsjebleiene (ha d litt enda), men når eg lot han få ta d i sitt tempo gikk alt mye bedre, og no tar han snuppa ganske ofte...

Vi går endel på kafe sammen, med Serina og koser oss der...Har ikke noen som kan være barnevakt her vi bor, så vi sette pris på den timen på kafe sammen :o). Pleier også å eksperimentere litt m mat vi ikke har smakt før...

Skrevet

selvfølgelig er jeg fornøyd med han. han er jo mannen i mitt liv og en god pappa som liker å være med barna sine.

lagde en slik tråd på bim en gan da jeg syntes det var mye klaging.

man er nødt til å huske på hvorfor man er sammen med noen og hva som gjør at en elsker dem ikke bare klage.

Skrevet

glemte tipset mitt:

romantisk piknok på stuegulvet.

lag favoritt retten hans.

gjør for han noe du vet han setter pris på. ok gutte tur et\r dyrt men er det noe annet tilsvarend som du kan ordne

Skrevet

Her er det også en super-pappa. Han vasker opp hver dag før han går på jobb, tar trappevask/gulvvask hver uke, måker snø, og veldig mye annet. I tillegg jobber han 100% og går deltid på masterprogram på BI. Han tar lille-snupp og bader, skifter bleie og koser så ofte han kan mens han er hjemme. Den beste og billigste gaven samboeren ville sette pris på var garantert en massasje fra meg. Jeg skal skjerpe meg å få det til i helgen!

Skrevet

Takk for tips alle sammen!

Hmm massasje og mat er jo fint.. Skal prøve å få til en skikkelig oljemassasje når snuppa er frisk igjen og sover fra åtte om kvelden. Og noe god mat *tenke*-- Og kanskje litt Asti som vi har i kjøleskapet. Joda, får gjøre det sånn og så heller kjøpe han billetter til noe e.l. når jeg snubler over noe som passer seg :)

Koselig å se at ikke alle sliter med håpløse mannfolk(de som gjør det har min fulle sympati..)! Dere har jo rene prakteksemplarer dere også :o) Takk gud for at jeg fikk barn med nettopp denne mannen og ikke noen av mine ekser *grøss*..

Skrevet

Jepp,jeg hiver meg med på denne:)

Jeg har verdens beste samboer og barnefar!!Han er alltid blid og god,med mye humor!Lillegutt forguder han,de koser seg sånn ilag og han er kjempeflink med han:)Han hjelper til i huset,gjør nesten mer enn meg..Lager mat,vasker og er en handyman!Og jeg elsker han og lillegutt over alt på jorden!!

Har lenge tenkt at jeg skulle finne på noe for å takke han for at han er den han er,men sliter også litt med mangel på barnevakt,og tretthet;)Mange gode tips her da!

Skrevet

samme her! min kjære er virkelig helt perfekt!!! er enda mer forelsket i han nå enn før vi fikk frøken!

men, hva er asti?

Skrevet

Kjøpte to store bukettar med fargerike tulipanar til min kjære på fredag, med kort frå meg, mini og pusen vår. Vart glad for blomane (går an å kjøpa blomar til mannfolk og) og dei pynta opp i stova vår i helga så det vart ei skikkeleg kosehelg heime i stova :)

Skrevet

Er også veldig lykkelig. Kan ikke klage på noe. Merker jeg er så stolt av mannen min hele tiden. Han gjør minst like mye som meg. Hadde det ikke vært for amming hadde jeg nesten kunnet si at han gjør mer enn meg..

Vi prøver å gjøre små ting for hverandre hele tiden. Det er veldig koselig. Vi er glade i å lage mat begge to, og når han jobber har jeg alltid mat klar til ham når han kommer hjem, og gjerne god vin.

Jeg har lyst til å kjøpe blomster til ham en dag. han kjøper ikke så ofte til meg, og det syns jeg er helt greit, men har lyst til å overraske ham med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...