Vanilla83 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Jeg oppdaget for kanskje 3-4 uker siden at sønnen min å snart 8 mnd hadde 3 ganske så røde flekker i hodet. En liten, en litt større og en stor, ved siden av hverandre. Ikke var d noe kul der ingenting, så jeg tenkte ikke noe mer over dette før idag. Nå ser den største flekken ut som den har blitt mere ujevn, akkurat som den er fylt med blod?! Når jeg trykker på den forsvinner fargen litt for så å komme tibake rett etter. Han ser ikke ut til å plages med dette... Noen som har peil på hva det kan være?
-MtG- Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Type fødselsmerke kanskje? Gutten vår har et rimelig stort, rødt, ujevnt merke i nakken. Vet ikke om det har forandret seg, men han har hatt det siden fødselen. Sånne merker kan ihvertfall bli borte av seg selv etterhvert.
Vanilla83 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Kanskje, men kommer de etterhvert da? For han har ikke hatt dem før
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 jeg hadde en sånn klatt på hodet mitt når jeg var liten.. Og jenta mi fikk det litt etter fødselen.,, Begynte som en liten prikk også vokste den til å bli en rød liten "klump" på litt over 1cm...hun har den bakpå ryggen da.. Er ett slikt jordbær fødselsmerke ellerno slikt kaller man det vel tror jeg? jenta mi er nå 2 år og har det enda, men det har begynt å krympe inn igjen og bli mer hudfarget igjen.
Expat Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Har ei venninne hvis alle søskenbarn har samme jordbærflekk på samme sted i nakken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå