Gå til innhold

Endelig her igjen! :-) Har savnet dere!!! (2mnd oppdatering)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei så godt å se dere :))))

Etter at pc'n la av for over 2 mnd siden har jeg måtte klare meg uten dere. Det har vært tøfft. Selv om jeg bare hadde vært her i noen uker, hadde jeg allerde blitt avhengig. Og stort var savnet når jeg satt igjen alene med alle spørsmål og tanker.

Som noen av dere kanskje husker hadde jeg en SA i begynnelsen av oktober, og etter det stoppet jeg ikke å blø... I slutten av november fikk jeg skikkelig styrt blødninger. Det kjentes ut som om det kom en halv liter, og så også sånn ut. Jeg ble utrolig redd. Ble sendt i ambulanse inn til sykehuset. Alt så bra ut og de ville sette meg på p-piller noe jeg slettes ikke ville. Fikk istede Provera et progeseron prepp, for å få syklusen på rett kjøl igjen.

Kort fortalt stoppet blødningene forrige fredag og det var så deilig. Etter å ha gått med bind i 14 uker!!! Som jeg hater bind. Skulle ønske jeg slapp de på veldig, veldig lenge (sånn omtrent 9 mnd ;-))

Så nå håper jeg kroppen er i gjenge igjen. Alltid hatt regelmessige syklusser. Og jeg er sååå klar for å begynne prøvingen på ordentlig igjen. Har jo egentlig ikke fått gjort det siden jeg ble gravid i mitten av august. Tenk det er 5 mnd siden! Uff og jeg blir jo ikke yngere :-(

MEN jeg ser det har skjedd store ting her i det siste :-) Stor kø inn til sofaen og mye babystøv!!! Det ser lovende ut :-)

Glad for å se dere! Krysser fingre for alle og trekker kø lapp jeg også...

Stor bli glad klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake!

Så flott at det omsider ordnet seg. Du kommer vel til å spy om du ser et bind med det første!

Hvordan er det med blodprosenten din etter å ha blødd så lenge? Har du klart å holde den oppe vha jern-tbl?

Lykke til i allefall!

Skrevet

Velkommen tilbake!

Utrolig hvor avhengig vi har blitt av å være på nett!! For ti år siden var det jo de færreste av oss som hadde tilgang hjemme... Og sikkert mye værre når det skjer så mye som det har gjort hos deg. Håper du har det bra nå og at oppholdet her blir kort for deg!

Skrevet

Du milde, det er det verste. Lurte litt på hvor det var blitt av deg. 14uker ?? Er det noe blod igjen hos deg da?

Stakkars deg lillerosin, det var litt drøyt synes jeg. Godt å ha deg tilbake her i god stand da.

Jeg håper det klaffer fort nå da, og at du slipper å se et bind på måneder...

Her har det skjedd litt her, og godt er det. Et jevnt godt sig mot sofaen, som nok kunne vært litt striere...

Skrevet

Takk skal dere ha! Godt å være her igjen :-)

Og ja det er jo litt blod igjen da... Har spist jerntabletter til den store gullmedalje, og det hjalp. Men magen var jo litt i ulage da...

Ellers så er vel jeg den eneste her inne som håper på et bitte litte tantebesøk bare sånn for å få bekreftelse på at allt funker. (Uff det er nesten litt ille å ønske seg det...) Har satt meg på IKM lista på 31.januar sånn ca... Men for all del det gjør ingen ting om det blir full klaff heller :-)

Ønsker også dere lykke til!!!

Klem

Skrevet

Hei lillerosin:)

Får håpe du slipper å se et bind til på en 9 mnd tid nå da

etter så lang tid med blødninger.

velkommen tilbake og lykke til.

klem

Skrevet

Takk skifer!

Håper det samme for deg!

Har ikke det minste lyst til å støtte bind og tampong industrien på riktig lenge ;-)

Håper du er kvitt migrenen for denne gang.

Lykke til denne pp!

Klem

Skrevet

Godt du er tilbake lille rosin.

Ingen ting kan være mere frustrerende enn data C";).

Håper alt er bra hos deg,og at du nærmer deg overgangen til gravid siden.Jeg tror nemlig det er på tide med en kollektiv bestemmelse snart.Masse lykke til fra meg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...