Møøø Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Skal på kurs (2 dager) om 1,5 mnd og har ingen planer om å ha med snuppa. Hun får være hjemme hos pappa'n eller bestemor og få flaske. Men jeg må jo pumpe meg mens jeg er på kurs da (kommer til å være hjemmefra fra ca 7.30-16). Litt kjipt hvis jeg bare må kaste melka jeg pumper ut da... Kan jeg ha med kjølebag (har en sånn liten og kjekk en) med masse kjøle-elementer i og lagre melka der til jeg får fryst den når jeg kommer hjem? Eller er det noen som har gode forslag til meg??
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jeg ville kasta den var jeg deg, det er ganske viktig at den er godt nok avkjølt. Men det går sikkert greit med den kjølebagen hvis du må ta vare på melka.. Hva med et lite termometer nedi bagen for å følge med på at det er kaldt nok nedi der?
Expat Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Vel, jeg vil tro at et hvert konferansesenter med respekt for seg selv har kjølerom/skal/fryseboks. Og din fine kjølebag kan vel stå godt merket der? Har forøvrig lagret mye mm i minibaren, jeg!
*1D* Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Minibar med muligheter for låning av fryseren er jo kjekt da! Melka holder seg ca 1 døgn i kjøleskap. Ta med et syltetøyglass av plast for eksempel også tømmer du over det du pumper etterhvert. Går fint å tømme "oppå" det som er fryst:)
@nemone Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg gjorde det da jeg pumpet og var steder uten kjølemulighet - kjølebag med masse elementer altså. Kjøpte en liten kjølebag (jeg pumpet og ga på flaske da vi ikke fikk til amminga) som jeg dro med meg overalt, er mye på farten og babyen måtte jo ha mat. Gikk helt fint, jeg passet bare på at det var kaldt hele tiden - at det ikke gikk for lang tid slik at elementene ble romtemperert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå