Gå til innhold

hvilke str i klær bruker deres 9 uker gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min bruker noe i str 56, 62 og noen sparkebukser i str 68. han har så lange ben. syntes størelsene varierer noen er veldig små i størelsen mens andre er veldig store og 68 passer ofte i hele drakter og sparkebukser mens i delte sett er der mindre størelser som 56 og 62 som passer best.

jeg bruker ikke for store klær heller for det er som det passer akkurat.

fler som har disse erfarinegne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen min er 8 uker nå og jeg bruker hovedsaklig 56. Men noe av 62 klærne hans er jo like stort som 56..... og noe 50 er større enn 62... det er til å bli tussete av jo;)

Skrevet

Min på 8 uker bruker både 56 og 62. Men 56 begynner å bli knapt nå ja.

Skrevet

min gutt er 10 uker og bruker 62 i klær.. Sparkebuksene vi har prøvd i det siste (i str62) går bare akkurat på, så har en med lange bein her også :P Han var stor når han ble født å da... 4466g og 52cm, men hadde vokst 1,4kg og 6cm på 5 1/2 uke, så han vokser i full fart...! Hehe...glad han kom 9 dager FØR termin :P:D

Skrevet

Lillegutt her bruker 62, men det begynner å bli litt knapt, så jeg har funnet frem noen av 68 klærne. Han er 9 uker idag. Vi begynte å bruke 62 allerede da han var 3 uker gammel... Men som flere her sier så er det jo så store variasjoner i disse størrelsene!!!

Skrevet

Neimen, så store barn dere har da.. her er det store forskjeller se jeg =) Min lille på 3 mnd og en uke, har nettopp begynt å bruke str 62, 68 blir aaaaaltfor stort. Spørs om jeg har en liten "pygme" hehe...

Skrevet

Gutten min blir 9 veke på ferdag og han brukar hovudsaklig 62 men har byrja å bruke 68 i bodyar. ullkleda hans har vi brukt 70 i lang tid sidan jul...har berre bretta dei opp litt me;)

er oxo einige i at kleda varierar noko volsomt...m så har vi ikkje akkurat så mange butikkar her som sel barnekle...m eg må sei eg synst cubus har mange forsjellige størela på bodyane sjølv om d er samme størrelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...