Gå til innhold

bare jeg som ammer mye om nettene :)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei jente på 2 mnd nå......hun vil så og si ikke sove om nettene, hun sover ikke mange sammenhengende timer i det hele tatt. i natt sovna hun f.eks kl 04.30 og sov til 10.30. er bare 6 timer.....og de nettene hun evt sovner kl 24 og oppe kl 10, da skal hun ha pupp hver 3.time om ikke mer. jeg er så sliten jeg stuper snart....hun må også "busses" i seng hver gang.

hva med dere andre ? hvor mye sover og ammer dere ungene deres om nettene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter her kl 2.30 etter nok en lang kveld med våken unge.

Han sover helst ikke andre steder enn i armene på meg om kvelden, hvis han sover da;)

Og jeg kan telle på 1 hånd de gangene han sover mer enn 3-4 t om natta. Heldigvis sovner han igjen etter mating som regel om natta da(men da ligger han i senga sammen med oss). Ligger som regel til 9-10 om morningen da;)

Sover en dupp på ettermiddagen jeg, hvis ikke hadde jeg blitt rimelig tynnslitt;)

Skrevet

JEg har også en som ikke vil sove om natta. Men gjerne hele formiddagen. Nå har han akkurat sovna, så jeg skal også skynte meg i seng.Tipper han sover 5-6 timer da. Så jeg skal ikke klage. Men skulle ønske at han tok natta minst et par timer tidligere da. Og vi pupper mye i timene før det blir natt ja.

Skrevet

Her er vi bedagelig anlagt og mor trenger søvnen sin så vi har gjort det enkelt. Sover med lille tulla i sengen sammen med meg og tar fram puppen ved den minste ynk. Da sover vi bare videre begge to, i natt har vi sovet i ti timer :-) Skjønner godt de som sier at barna ikke skal ligge i samme seng som foreldrene, men her fungerer det så bra at jeg ikke orker å gjøre om på det. Gjorde det samme med datteren min som nå er fire, er jo så koselig å ligge ved siden av disse små kroppene, tiden går så fort så de slutter fort nok å kose med deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...