-Helen- Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 jeg har ei jente på 2 mnd nå......hun vil så og si ikke sove om nettene, hun sover ikke mange sammenhengende timer i det hele tatt. i natt sovna hun f.eks kl 04.30 og sov til 10.30. er bare 6 timer.....og de nettene hun evt sovner kl 24 og oppe kl 10, da skal hun ha pupp hver 3.time om ikke mer. jeg er så sliten jeg stuper snart....hun må også "busses" i seng hver gang. hva med dere andre ? hvor mye sover og ammer dere ungene deres om nettene?
*1D* Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg sitter her kl 2.30 etter nok en lang kveld med våken unge. Han sover helst ikke andre steder enn i armene på meg om kvelden, hvis han sover da;) Og jeg kan telle på 1 hånd de gangene han sover mer enn 3-4 t om natta. Heldigvis sovner han igjen etter mating som regel om natta da(men da ligger han i senga sammen med oss). Ligger som regel til 9-10 om morningen da;) Sover en dupp på ettermiddagen jeg, hvis ikke hadde jeg blitt rimelig tynnslitt;)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 JEg har også en som ikke vil sove om natta. Men gjerne hele formiddagen. Nå har han akkurat sovna, så jeg skal også skynte meg i seng.Tipper han sover 5-6 timer da. Så jeg skal ikke klage. Men skulle ønske at han tok natta minst et par timer tidligere da. Og vi pupper mye i timene før det blir natt ja.
cielo *to barns mamma* Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Her er vi bedagelig anlagt og mor trenger søvnen sin så vi har gjort det enkelt. Sover med lille tulla i sengen sammen med meg og tar fram puppen ved den minste ynk. Da sover vi bare videre begge to, i natt har vi sovet i ti timer :-) Skjønner godt de som sier at barna ikke skal ligge i samme seng som foreldrene, men her fungerer det så bra at jeg ikke orker å gjøre om på det. Gjorde det samme med datteren min som nå er fire, er jo så koselig å ligge ved siden av disse små kroppene, tiden går så fort så de slutter fort nok å kose med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå