Gå til innhold

huff,nå er jeg trett å lei...


Leola

Anbefalte innlegg

I 8 tiden begynner hun å rote. skriker ikke non stop, men måå bysses og bæres om hun skal være fornøyd.

kan holde på til i 1- 2 tiden. vanligvis går jeg på soverommet halv 12 -12,men i dag gadd jeg ikke da det er så travelt å sitte i senga å roe henne. har gitt henne mme på flaske i tilegg til pupp. nå er hun helt rolig sån sant jeg vugger henne,men lys våken??er ikke d litt rart når hun har vært våken i 4 timer i strekk når hun bare er 3 uker gammel?

begynner å bli ganske trett å sliten nå ja...huff...det er vel over 2 mnd til det gir seg også...hyl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, høres ikke greit ut!

min lille pode har også vært våken i flere timer siste dagene, han er tre uker på onsdag....

 

har heldigvis roet seg veldig i dag, og har sovet nesten hele dagen.. Så krysser fingrene for at det bare er en slik "dag" på tøtta di og da!

 

sender iallefall masse sovestøv til lillejenta:) og en stor sekk energi til deg:)

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går seg til ja:)

hehe, får flash back her jeg nå.

for 1 måned siden satt vi på bim å klaga over babyen som aldri ville komme, og nå over at den ikke vil sove. he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke akkurat når, men Jakob hadde også en sånn periode hvor han var våken hele tiden på dagen- sov bare 20-30 min .... og skulle bæres hele tiden, eller ligge i armkroken...... og jeg fikk ikke gjort noe:-/

Men nå er det mye bedre, han sover mer nå syns jeg, og lengre om gangen, kan sove 2-3 timer nå, midt på dagen ;)

 

Så det går seg nok til snart :)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...