mammarie Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Titter innom fra 2.trimester. Noen som har eller har hatt dette i svangerskapet? gikk den opp av seg selv- eller blir det keisersnitt? jeg har fått beskjed om å komme tilbake i uke 30...
Trampe 79 Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Eg har det i dette svangerskapet, men har ikkje hatt det med dei to andre. Skal inn på ny ultralyd no på torsdag. Med dei fleste ordnar det seg sjølv. ( termin 6 april)
mammarie Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 okei... du fikk beskjed om at det sannsynligvis ville ordne seg du og? gi en lyd om det blir ks da- om du vil:)
Trampe 79 Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Det kan eg. Veit om fleire der det har ordna seg sjølv, satsar på at det har gjort det med oss også )
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Jeg hadde lavtliggende morkake i sist svangerskap. Det ordnet seg heldigvis av seg selv. (Jordmor sa at gjør det i 99% av tilfellene) (Jeg har ei venninne som opplevde at det ikke ordnet seg, men hennes morkake var fullstendig previa, hun hadde masse blødninger og måtte ligge mesteparten av svangerskapet. Heldigvis ikke mange som har det sånn. Det ble selvfølgelig keisersnitt.)
Trampe 79 Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Heisann! I dag var eg på ultralyd og det hadde ordna seg sjølv, so no er morkaka der den skal vere ) Vanleg fødsel, ja takk ;o) Det ordnar seg heilt sikkert med deg også, lykke til vidare )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå