mammarie Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Noen som hadde dette i svangerskapet? gikk den opp av seg selv- eller ble det keisersnitt? fikk beskjed om å komme tilbake i uke 30 jeg..
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde det, og den gikk ikke opp. Det ble keisersnitt i full fart etter at jeg begynte å blø masse på vei hjem fra jobben i uke 33. Jeg også fikk time i uke 30 for ny ultralyd, men hun som tok den klarte ikke å se om morkaken hadde flyttet seg, så jeg fikk ny time som jeg skulle til i ukke 33+1 ...den timen rakk jeg ikke :-) Jeg anbefaler deg å være så mye som mulig i ro. Jeg småløp når jeg fikk blødningen, og jeg tror at hvis jeg hadde vært mer i ro så hadde det ikke skjedd så tidlig. Veldig sjelden at morkaken ikke flytter seg oppover, så det går helt sikkert fint med deg. Lykke til :-)
Suprise! Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde det. Fikk ny UL i uke 33.Måtte avbestille,så fikk i uke 32 i stede. Da sa hun til meg at det var en uke for tidlig,så låg den lavt enda så kunne det fortsatt forandre seg på en uke! Hvorfor fikk/skal den "så" tidlig? Skjønnte det som om det var først etter uke 33 av man kunne se om det måtte bli keisersnitt eller ei. Meeen ihvertfall,min flyttet seg oppover! Helt vanlig fødsel på meg:)
lucky_mom Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg fikk også beskjed om det på den ordinære ultralyden, men den flyttet seg oppover av seg selv.
Klippskare Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Min flyttet seg opp av seg selv ) Er det som er mest vanlig..
Mamma og smula Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde også det. Den flyttet seg med god margin. Gjør som regel det. Så da ble det heldigvis vanlig fødsel.
2prinsesserogbim Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 jepp da hadde eg og, flytta fint på seg sjøl
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde dette. Var på UL i uke 30. Da var det helt i grenseland og jordmor klarte ikke å avgjøre om jeg kunne ha vanlig fødsel eller ikke. Fikk vaginal UL i uke 32. Da var det 1cm klaring, og det holdt sa gynekologen. Hadde normal fødsel på termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå