Gå til innhold

mens ved graviditet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg haaper alle som kan noe om dette svarer.

Har en datter, og bloedde i uke 5 (trodde det var mens) og bare da, ellers normalt svangerskap, foedsel og alt i orden med barnet.

Men er i samme situasjon naa, og har svakt positive tester naa etter TR, noe jeg ikke er glad for, da det ogsaa kan bety MA. Skal til legen og sjekke innen en uke.

Fint med mange svar her (sorry at mitt er litt uinteressant, ville bare si at ogsaa jeg oensker mange svar paa dette)

Det er foerste gang jeg nerder saann naar jeg skal bli gravid, andre ganger har jeg bare blitt det, ogsaa da jeg var gravid med datteren min. Men dersom jeg skal huske litt, saa mener jeg at vi var overbevist om at det var vanlig mens, altsaa friskt klart blod og ikke noe spesielt med det. Det var ogsaa ganske mye faktisk, dro rett til UL, var lettere hysterisk, men fikk beskjed om at alt var normalt. Hadde ogsaa festebloedning den gangen, noe tidligere, som varte en dag eller saa.

Ved MA merket jeg at bloedningen var annerledes, smertene ogsaa. Synes liksom det har vaert mer klart, gullig og brunlig. Ikke drastisk, men litt nyansert, ikke bare friskt blod paa et vis. I november, ved MA, var det ogsaa koagulert (klumpete) og mye, saa avtagende utover. Naa er det mer med alle disse rare nyansene, og en slags gullig klar vaeske, litt merkelig altsaa, og saa sluttet det i gaar.

Er saa vanskelig aa beskrive, tar en test jeg i morgen tidlig og saa bestiller jeg tid hos legen.

Tror jeg er litt spes.case, altsaa, saa ikke sikkert mine erfaringer har noen verdi for deg, jeg blir frykelig lett gravid, men saa fester ikke egget seg saa lett. Vet ikke hva som er verst jeg, aa vente lenge med alt eller aa vite at man blir gravid. Har et barn, ellers ville jeg vaert til utredning for lengst. Har ogsaa bare mistet i uke 5, og da er det visstnok embryo det er noe i veien med, ikke meg/min mann... Vi prover paa vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...