Gå til innhold

Den hersens tanta... Noen gode kjerringråd???

Anbefalte innlegg

Hvor forbaska godt skal man treffe den derre eggløsninga, for at ting skal klaffe sier nå jeg???!!!???

Blir så oppgitt altså. Etter utallige prøveperioder, burde vi da klare å få klaff en gang.... Men nei da...

Vi er såkalt uforklarlig barnløse, så alle gode forklaringer tas i mot med takk :-)

Skal bare få ut dritten nå, så bretter jeg opp ermene og er klar for en ny prøveperiode...

Men denne perioden skal jeg være åpen for å prøve alle mulige kjerringråd, i tillegg til å "jukse litt" med pergo, så må det jo bare klaffe...

Så derfor... Alle gode kjerringråd mottas med takk. F.eks. hvilken hostesaft er best å bruke? Etc...

Fortsetter under...

Kjerringråd hjelper ikke,har testa de alle!

Det som funka for oss var faktisk å gifte oss,ble nemlig gravid på bryllupsnatta:-) Mista desverre i uke 11,så får ikke den sjansen igjen,men kan jo anbefale bryllup til dere andre,he-he:-)

Nei,seriøst,om dere har prøvd langt over ett år,alltid treffer på EL,om du har normale blodprøver,regelmessig syklus(alttid EL) og han har normale sperm-verdier,så bør dere kunne søkes inn til prøverør eller annen ass.besfruktning. Er ikke alltid at dem klarer å finne hva som er galt,selv om det faktisk er noe som er "feil."

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...