Gå til innhold

snart noe som skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om man kan merke på formen om det snart kommer til å skje noe?? Utenom rier og at vannet går og sånn:P Jeg har vært i kjempe fin form hele svangerskaper,er i uke 37 nå. De siste tre dagene har jeg vært så innmari trøtt og og kvalm.. Hvorfor kommer dette nå? Jeg har ikke vært kvalm en eneste gang tidligere i svangerskapet. og jeg sover omtrent døgnet rundt,våkner for å spise og gå på do så sovner jeg med en gang igjen.. tror jeg har sovet ca 17.18 timer i døgnet de siste dagene,er ikke dette ekstremt mye?? Slimproppen gikk for ca en uke siden og det presser mye nedover og har en del mens murringer.. Tror dere dette kan være at kroppen hviler seg og gjør seg klar til å føde eller er jeg helt på viddene da:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette vil jeg og vite.....

venter å venter på at det skal skje noe snart, selv om det er 9 dager til termin........... ZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Dette lurer jeg også veldig på. Termin om 18 dager og har hatt enormt til nedpress smerter de to siste dagene. Av og til kjennes det nesten som om babyen er på vei ut.

Er helt grønn og aner jo ikke om slimproppen har gått en gang, men det burde jeg vel kanskje merke. Haha..snakk om å være fersk :)

Skrevet

Kan dessverre ikke svare på det, fordi jeg lurer på akkurat det samme. Har 25 dager igjen til ul-termin i dag, men mens-terminen er neste uke. De siste kveldene har det begynt å kjennes ut som det presser nedover, og som om jeg har fått mens. Kjenner ikke noe på dagen. Da er det bare masse sparking i ribbena...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...