Gå til innhold

Gullemors lille oppdatering (Mot normalt: Kort!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Som dere ser av nicket, har jeg endelig blitt mamma til lille Ingvild. :o) Vi har ikke hatt tilgang til nett på sykehuset (1. Som dere jo har skjønt... og 2. Heldigvis!).

Vi kom hjem i ettermiddag etter å ha vært på sykehuset siden onsdag kveld (17. jan.). Det var en stri tørn, og en nokså langvarig fødsel. Jeg orker ikke å skrive så mye nå, men kan fortelle dere at Gullemor og Gullefar har fått verdens skjønneste Gulle-Ingvild! Hun kom torsdag 18. januar kl 1839; var 3880g, 52 cm og 37 i hodeomkrets; altså litt under vektestimatet... Som sagt var det en stri tørn, blant annet med navlestreng rundt halsen, morkake som ikke ville ut ++... Puh!! Men nå er det over og: JA, det er så absolutt verdt det! Ingvild er verdens skjønneste... *smelt*

Jeg kommer med fødselshistorie senere... Må få litt overskudd først... Så, vi snakkes utpå våren engang? ;o)

Har sett at jeg har vært etterlyst, og det kan jo ikke ha vært bare-bare for ka-ping, rødhette*, FrøkenB, "Mammaen til A&M og Joakim", og "snart lille venn" å la være å si noe...!!! ;o) Men, takk for det, jenter; det er jo noe spesielt i å få lov til å fortelle det selv... Hihi! Lykke til til de som ikke har født ennå (hvem har ikke født ennå, forresten?)

Oi! Dette ble visst ikke så kort likevel... ;o)

Store klemmer fra Gullefamilien, her representert ved

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gullemor. GRATULERER så mye med Ingvild!!!!! Godt at alt gikk bra til slutt. Gleder meg til å se henne enten du tar henne med på treff eller tar med et bilde. Kos deg masse med vesla :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått, og nydelig gullebaby.

Skrevet

Du har vært savnet, Gullemor, gratulerer så mye med lille Ingvild. Nydelig navn, sikkert en nydelig liten prinsesse! Stor klem fra Spongebaby (fortsatt i magen) og

Skrevet

Hei...

Der var du jo:) Gratulerer så mye med den flotte lille tulla. Kos deg og slapp av og ta vare på dere selv. Håper vi ser dere på treff utover våren.

Stor klem:)

Skrevet

Ja, nå har vi vært spent lenge Gullemor....Gratulerer så mye!!! Hørtes ut som en stri tørn, men så gikk jo alt bra til slutt :o) Ingvild er et nydelig navn, kos dere med prinsessen deres!

Skrevet

Se der... tok Gullemor over kontrollen i heimen igjen! Bra! Masse masse til lykke med Ingvild. Flott stor jente! :-) Ingenting er under, over, mindre eller mer syns jeg.. de er helt perfekte. Og bank til de som sier noe annet om babyene våre, eller hva? Hehe.. kos dere masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...