Gå til innhold

Ny her, men er så sliten og lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg omtrent på dagen i tredje trimester, venter mitt tredje barn og er så lei om dagen. Skjønner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå så mange uker til. Siden jeg har to fra før, begge er under skolealder, så går det i hundre her, så dagene flyger. Men det er bare det at jeg er så stor allerede og skjønner ikke hvor stor jeg kan bli! Litt sutrete dette her, hører det selv, men må bare få det ut på en måte! Vet at det går seg til også - plutselig nærmer alt seg med stormskritt! Og snart er det vår!!! (Selv hvor mørkt det ser ut til å være akkurat nå!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til tredje trimester da!

Skjønner godt at du er sliten når du har to små fra før av...bare husker hvor sliten jeg var da jeg begynte i tredje trimester selv om jeg kunne slappe av så mye jeg bare ville hjemme etter jobb. Men som du sier, tiden har gått fort til nå, og jeg har i hvertfall følt meg bedre etterhvert som termin har nærmet seg...og snart er det vår ja :)))

Skrevet

velkommen til oss =)

Joda jeg har full forståelse at du er sliten, jeg har selv en ved siden av (2 åring) og kan ikke vente til å denne her ut, men jeg kommer nok ikke til å finne på drastiske fødselsfremkallende ting..hehe Magen begynner å bli stor, er rett og slett i veien.......og dagene kan bli langeeeeeeeee. Men heldigvis så har jeg bassengtrening for bekken fredager så hver uke så er fredager milepæler, gleder meg til hver fredag da synes jeg ukene går mye fortere, da har jeg noe å se frem til. snart er det vår, gled deg =)

Skrevet

Takk for sympati-svar! Det varmer! Jeg gleder meg veldig til våren, ja! Synes ukene blir så like i dette mørket. Nå fikk vi litt snø, men det regner nok fort bort- og greit er egentlig det! Jeg jobber 100% - det er jo positivit i den grad at tida går fort! Skal holde på det så lenge jeg klarer det! Jeg skal ikke sette i gang noen tiltak for å få babyen før - nei - men som du sier - magen er i veien, og så er det noe med å være hu' gravide på jobben:-)

Skrevet

uff jeg har glemt hvordan det er å være hun gravide på jobben, har vært 100% sykemeldt siden uke 19. I begynelsen så fikk jeg ikke dagene til å gå, men nå har flere venniner fått beby i desember og januar så nå driver vi å treffes, vi som er gravide og de som har født. Egentlig kjempe koselig, dagene går i allefall fort unna, det er alltid noe som skjer. Kanskje du skulle vurdere og sykemelde deg 20-40% hvis du føler at du ikke har mere enrgi til barna dine når du er ferdig på jobb. Jeg har den oppfatning at vi kan sykemelde oss fra jobben, men vi kan ikke sykemelde oss fra å være gravide, fra barna og mannen vår. Ikke press deg for mye, føl på kroppen og gjør deretter. Husker forrige gang så fødte jeg i romjula, og da gikk jeg gravid hele siste trimester mens det var kaldt og mørskt ute. Jeg trudde jeg skulle bli GAL. Og i tillegg så gikk jeg 10 dager over tid. =( surt

Skrevet

Ja - overtid vet jeg også hva er! Gikk vel 12-13 dager over med førstemann, men ikke med nr to, som jeg fikk på min egen termindato. Håper det samme skjer nå!!! Det med å gå gravid i mørketiden er ikke bare bare, tydeligvis, men fordelen er jo dette at babyen blir født om våren og når sommeren kommer, er både mor og barn kommet seg ovenpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...